24h購物| | PChome| 登入
2004-12-06 23:46:27| 人氣99| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

媛媛生日會~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日係阿媛既生日,作為friend底既牛哥、小綺同我,當然會同壽星女慶祝啦。

1:00p.m.

與牛哥「偶遇」於香港站,之後與小綺及媛會合,就踏出我地既慶祝活動之旅嚕。去邊?哈哈,陳小綺竟然諗到去梅窩玩,太好喇(今次全程都係小綺計劃架,好勁呀)!

2:00p.m.

去左食野,可惜牛哥與小綺都唔食得海鮮,所以‥‥‥惟有叫兩碟海產啦,桀桀!最後都係捨命陪君子啦。係一個可以望到海邊既地方,一路傾計,一路食野,真係好舒服。食呀、食呀,但係都係食唔哂。傾到咁上下,媛就俾可愛既小蚊親吻左一下,咁我地就出發去玩嚕。

3:xxp.m.

斯文look既媛,無理由咁去玩架嘛,結果就要買拖鞋同短褲。短褲?哈哈,每人一條,正呀。有似瀨尿後小朋友既牛哥、有似街坊裝既媛、有短褲仔但唔性感既小綺同埋樽領配紅褲仔既我。個賣褲太太話我地買褲都咁煩,洗手間嬸嬸就笑住咁俾意見我地。呵呵,四個騎呢大學生就咁出發!

4:30p.m.

租單車,可惜小綺唔識踩,要牛哥載。好耐無踩過喇,幾好玩。小綺就驚到死,落斜時就哇哇大叫,無他既,牛哥都踩得辛苦啦,見到佢架車條車軚都扁左,呼‥‥‥我都唔好受啦,上斜時(梗)親,男人最痛啊!之後去攀山同涉水,影左幾張相啦。回程時我竟然炒車!好彩就無乜事。比起炒車,我地既臀肌重辛苦啦,坐得好痛呀。

5:30p.m.

去沙灘。大家除哂鞋,一試凍到腳趾尾既滋味。牛哥未放過風箏,咁我地就幫下手啦。買左隻風箏,點知一開始竟然唔係牛哥放,而係我‥‥‥跑到隻狗咁,重要俾陳小綺影埋相、拍埋movie,可惡!不過最後都係由牛哥與媛合力放左隻風箏上天,so good!今次既生日會以雪糕當蛋糕,重開心啦。

之後我地重一齊許願,幫第二個願。結果,我同媛既願望就差唔多,牛哥亦被迫地接受佢既願望,而小綺就‥‥‥格格不入啦!每人一支蠟燭,我點都會keep住佢架。

我地重有玩(咩)人仔,由輕量級挑戰重量級‥‥‥結果?估到啦。

7:xxp.m.

趕唔切去聽俾小綺話kitsch既蒼狼樂隊嚕!當然,朋友重要過聽音樂好多。回程時同媛傾計,唔‥‥‥原來大家都想咁咁咁,不過無計啦,咁咁咁都唔係咁易,rite?

9:00p.m.

同媛爸媛媽一齊食飯?哈哈,無心理準備添!媛一家好識食,比起一個乜都唔理就食既我‥‥‥哈哈!食既野都唔算好多,但係,我竟然飲左四杯啤酒‥‥‥四杯!以前都未試過咁多,但係我又好似頂得住喎。都係牛哥啦,成日倒俾我!想灌醉我?

10:xxp.m.

到媛家一坐。見到名不經傳既比比喇,真係幾靚喎。媛個工作坊都唔係好亂啫,最少俾我既好。趕完paper既大學生,係咁架啦!

11:4xp.m.

終於完結今日既旅程,撘車返元朗時,我訓到無哂知覺添,好彩無流口水。由香港東南走到香港西北‥‥‥唔訓都無野好做啦!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

總結:

~最偉大果個係陳小綺啦!由買禮物到plan行程都係一個人諗(我同牛哥都有諗過架,雖則只係諗‥‥‥)不過諗到去個咁好既地方慶祝,抵讚啦!好少有機會可以俾我地讚你架,珍惜下喇。

~我地全日不停咁話好正、好舒服,點解呢?日日都係做野,paper、莊務、家庭、感情,總之乜事都煩到我地。但係去到一個咁令人自由自在既地方,煩惱都立刻放底哂!

~計落,我地四個都好耐無一齊玩喇。同陳小綺就成日一齊啦,日日俾佢恰;媛平日要返工,而且又少一齊上堂;牛哥就更少見嚕‥‥‥見到你日日都好辛苦,喇,今次輕鬆返啦!

~臀肌真係有d酸痛。不過都唔係重點,重點係‥‥‥我好似飲醉左。今日個人都呆下呆下,想訓想訓,重成日覺得個身有d酒氣添。呵呵,下次唔敢喇!

~竟然俾陳小綺發現我既口頭禪。「重點係‥‥‥」、「一瞬間‥‥‥」,重點係連我都唔察覺自己成日講‥‥‥噢!

~媛,同我一樣咁大喇!望你願望成真啦!

~下次再一齊玩係幾時呢?接機?

台長: MANS
人氣(99) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文