24h購物| | PChome| 登入
2006-04-27 19:23:31| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

刺激的

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係個個星期都係最悶戈日ge星期四...
超無聊~ 物理化學代數全部都上...
仲要上戈個超級無聊ge蘇come on 堂~
精神崩潰了...=口=”
然後呢~ 中午去天下食~ >v<
有日式海鮮炒烏冬牙~~~
好味牙~ 可能因為有日式e個字眼...
呵~ 我是不折不扣的哈日族~ >w<
then實習堂~ 
下午2堂英文... 作文...
好在~ 一早搞好晒d資料~
輕鬆地搞定了~ 然後寫左張表比富豬~
下課了~ 又係集誦la~
=3=”個牙sir好似想嚴厲地汁我地死雞~
但係次次刀好鬆手咁比我地過~
是旦~ 聽日富豬同班入面其他同學仔要做血牛~
捐血~ 好牙~ 好牙~ 好事泥ga~
我沒有參加牙~ 因為呢~ 我地父親大人&母親大人一定不批准的~
而且因為電視看太多了~ 覺得狠不安全 = =”
還有啊~由今天開始計起~我還有3個月就18歲了~
下年我會嘗試捐血的~ 嗯~ 加油!

跟住放學la~做值日牙今日要~
哇~ 長頸鹿個位超級多垃圾~ 刀唔知點做女仔ga~ =v=”
掃2次先掃晒... 然後就走人la~
搭34牙今天~ 去左富豬home~ 
其實都唔知去泥做乜...=v=
hahaha~不過主要目的係...
要佢車我返屋企...
呵呵~成功了~ 今日終於坐到了~
等了狠久耶~ 嗯~
唔算太驚la~ 不過刀有少少驚嚇場面...
但係總體泥廣係好成功牙~~~好叻豬牙~
主人我覺得好驕傲啊~ 拍掌鼓勵~~~

last,今日舅父同舅母真係泥左牙 >口<
我5中意比人地訓我張床牙 =3=
不過好在有牙公d靚湯補返數~ haha~

PS:幸好...我沒有死... =w=

今天就這樣完結了~ 以上~

台長: 「°ˊ大蚊 -+
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文