24h購物| | PChome| 登入
2006-04-25 20:59:02| 人氣79| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

BLACK ZR2’

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日周會~
集誦彩排表演~
尚算順利... 我覺得 =v=”
牙sir話係有史以泥錯得最少ga一次wor~
咁你想點丫?
然後...上課戈d la~
今日背晒81個生字~ 好叻牙~
放學又集誦...今日係有史以泥練得最耐ga一次...
又搞過晒女仔d聲lor~搞到好似發姣咁...
我忍笑忍得好辛苦牙~ =w=
d位調泥調去~ 終於調到佢滿意la~
5知6號定7號比賽...
星期六想去拉hair~ 雖然個個都話已經好直~
但係我刀係想拉... 因為我覺得真係唔直...
放學等富豬做埋值日~ 就飛奔去搭33~
途中見到好耐未出現過ge黃x蓮~
係靚左wor~ 不過...性格刀仲係咁惡頂~
落車~ 陪富豬等佢sister~買野食~
then去車行~
佢終於買到車lalala~ hahaha~
仲好順泥咁車埋佢家姐返屋企~ 
富豬大隻勒~ 〔感動中〕
不過刀係蝦蝦碌碌咁la~ 要繼續努力牙~

arm arm睇完動畫NANA第3話~
頂...奈奈同章司個樣變到唔知似乜... =  =凸
係咁la~現在要看電車男第3話~ 呵呵...

PS:中午的時候我覺得你過份了~
   我知道你不是在說笑的...但是既然我選擇了跟你在一起~
   我願意放棄一些東東...

台長: 「°ˊ大蚊 -+
人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文