24h購物| | PChome| 登入
2006-04-16 21:52:41| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

E 2日~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日返左婆婆度~
冇咩做~ 返去探佢同牙公lor~
返到去同表弟表妹一齊睇多la A夢...
幾好睇~ 幾好笑... 因為有d野好唔合邏輯...=v=”
跟住睇完佢地消失左~我就睇DVD la~
NANA借我的《親切的金子》...
婆婆無lala入左泥~ 咁就一齊睇la~
hahahaha~ 佢叫我響澳門自己一個人唔好買d咁ge碟睇wor~
呵呵~我覺得ok勒~ 跟住佢睇睇下又消失左去煮飯~
夜晚食完飯又同婆婆一齊睇勁歌金曲優秀選...
hahaha~ 婆婆問李克勤結左婚未wor~
我咪答:結左lor~ =v= 真係潮~
佢次次刀問同一個問題ga~
無論見到劉德華其他戈d...
佢好似淨係知張學友結左婚~ 好笑...
然後四個人迫埋響一張床度訓~
死人陳xx死刀迫埋落泥~我表弟又要痴住我婆婆 =3=”
辛苦~ 睇埋電車男先訓~ 好睇牙 >v<
今朝起身去飲茶~搞左論又返泥la~
牙公同我地一齊返泥~ 部死人機壞左~ 成日short~
搞到過關戈陣慢左好多~
返到泥做book report~ 痛苦的
E2日就係咁la~
我2日冇見過小公主na~ 破左e幾個月泥ge紀錄 =3=”

小公主病左na~ 沙晒聲na~ 好似我之前咁na~
喉嚨痛na~ 死na~
因為戈日佢開始隱隱作痛戈陣我拉左佢去食大堂炸雞~
第二日就死左na佢~ hahahaha
乖乖~ 好快唔痛ga na~ >3<

台長: 「°ˊ大蚊 -+
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文