24h購物| | PChome| 登入
2005-10-05 05:53:59| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大魔王的手下!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

頭先千辛萬苦係咁2叫做溫完化學laa~
on下line~ 睇下有咩好睇~
睇到貓貓個台~
我無lala做細滴滴家族d成員...
不錯不錯laaa~
有篇日記刀幾好笑~
hippo話想"食d屎" kakakaka!
好彩唔係我jaa~~~ 呵呵呵!
唔准叫我去食屎牙~低b貓!
又睇到佢俾我d"忠告" la~
------------------------------------------
`` TO:蚊 "

這晚我 看到呀邊個跟你拖手
約誓就當作耳邊風 聽不到最好
耳邊風 吹一吹已失蹤 不要給他騙到
耳邊風 一早當他 發嗡風 講得太風騷
開心得太早 你小心給他騙到
-------------------------------------------
我知la 我知la 我知佢唔係好人泥gaaa~
佢係大魔王派泥ga maaa~
但係我5怕gaaa~ 大魔王你派多d人泥tim laa~

PS: 貓~你最近仍好嗎?! 我有想念你的啊~
我和哥哥刀狠好~ HAHAHAHAHA 你自己一隻貓響戈邊要萬事小心~
5開心就搵我同哥哥LAAA~ 我地未必會啋你...(笑)
但係一定會理你... 係LA 係LA !

台長: 「°ˊ大蚊 -+
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文