24h購物| | PChome| 登入
2005-05-29 10:51:52| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

現在是不是昨天想要的未來?!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

噢...
我把遮刀買左幾個星期laaa
我帶返學戈陣佢唔落雨...
我5帶戈陣佢落到倒晒水咁...
玩野牙?!!!

星期五戈陣冇游水牙...
點知佢話下星期六補返worr~
= = 有夠煩的...
跟住張欣欣放學戈陣話星期三去游練下worrr...
aiiii... 本來諗住如果佢琴日放學戈陣落雨ga 話就去抽扭蛋gaaa~
因為可以順便用下把遮 ^^ [低B ga?!!]
同埋約左幾條友 + 一隻豬去睇恐怖蠟像館牙~
好似好血腥咁BORRR~ ANYWAY,,,我不怕滴 > <"

akina下星期一返泥...= =
一陣又話星期六,一陣又話星期一...
魚...如果佢星期一就要開始要上第8節咪死!!!
下個月哥哥就生日laa 諗到送咩laa~
雖然唔係d咩貴野...但絕對係好野~
應該會中意卦~ 唔中意記住俾返我arrrr~
唔好sai 左佢丫maa*** kakakkaaaa ^口^''
本來諗住加工下gaaa 但係好煩牙...

就快升班laa 5洗上夏令worrrr ~ 正點,,,
但係~如果搵5到野做...就死直laaaa~
唔想sai左個暑假牙... 想搵d野做下玩下...
所以諗住去學下跳舞laaa
雖然唔係d咩好勁geee舞...咪當做下運動lorrr~
因為真係覺得自己嚴重地運動不足...
可能係大魔王響度搞鬼牙...
e幾日狂食野...
同埋我懷疑大魔王個秘密基地係響麥當勞牙...
但係未有充足證據...所以等我得閒去證實下係咪先...
如果我食完之後肥左...咁大魔王就一定係潛匿響M 記...
做幕後大主腦GA LAAA!!! >W<"
KAKAKAKA~

淨返2個星期左右GEEE上課日...
之前升班刀冇咩FEEL GAAA...
因為係咪下年刀係E班人GA LAAA
但係今次真係散LAAAA...
噢...捨不得的感覺留在心裏...
感覺到自己就快失去某種快樂了...
因為我們刀在長大...

LAST:人越大 越害怕
  越害怕這個世界把我變得物質化
  人越大 越害怕
  越害怕這世界越想簡單卻變得越複雜
  小時候 想長大
  還以為長大之後就會有更少的煩憂
  誰知道長大 也沒有辦法
  走出自己自由的步伐
  小時候 想長大
  不明白會給爸媽增添多少的煩憂
  我不想長大了 時間卻像流沙
  現在是不是我昨天要的那個未來
  好壞 不明白 停不下 時間快
  滿足了是我的,還是你的期待. . .

  

台長: 「°ˊ大蚊 -+
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文