24h購物| | PChome| 登入
2007-08-04 00:36:42| 人氣107| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

死角中鬥智

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

這陣子真的很難熬
今天為甚
差不多每天都十萬個不願意上班
要好的朋友(同事)們成為唯一的支持…

知道 Ed 「辭職」
實在很突然
只是數小時
我倆對話竟由「怎樣巧妙地對峙」變成「辭職」
如掉換角色,相信我仍然處於 denial 階段
我和其他同事(伊花、喇煙) 都十分擔心/關心他的感受
反而他能欣然接受 (未知是否 true feeling)
「我覺得 relieve 左」言猶在耳…

這星期忙過不停
為了不得失講者(藥劑師),自己竟花了 4 天時間找參加者
喉嚨沙啞了、面皮加厚了、耳朵發滾了…
結果不太令人失望
參加者由 6 個變成 27 個
當日活動是自己首次當主手舉行講座
活動前幾天竟然失眠,臉上起了不少粒粒
失眠至晚上一時多想起未完成的工作
竟立即從床上走到書房
自覺地電郵給同事幫忙
明顯處於壓力狀態
幸好,臨時的努力得到回報
A. S 上司極少的參與和放心的表現
對小二有積極作用
講座雖然超時,但過程亦算順利
越來越有自信能勝任這工作…

煩忙過後,仍未有喘息的機會
首先為了康山宣傳單張
由於 A. S 老師要求嚴謹,已改正了不下 3 次
明白她為了好的效果,所以沒有任何怨言
連同今天,整個星期也跟這張單張「玩遊戲」

今天,除了給 2 人爽約(午飯+晚飯)
還被2 位上司折騰
首先,早上 CF 跟我談工作進度
短短 25 分鐘,她竟然列了 7 項事情要我 follow︰

1. 不管你有多忙,強行定交 personal objectives 日子 (13/8)

2. 追問 J&J 贊助情況,要我加把勁跟進,我說已在 DM meeting 滙報了
她怪責我沒有通知她 DM meeting 日子
agenda 和 minutes沒有 pass 給她
她需要事前準備及知道會上任何決定以便配合工作
卻不肯親身出席會議及向老闆秘書取minutes副本參考
她解釋她不能兼顧 2 個病科的協調會議
但卻忽略跨中心的小二同時兼顧2 個病科
一樣要出席 2 個會議…
小二名為中心 DM coordinator,實為扯線木偶/秘書

3. 追究寫 manual 進度

4. 追交 yahoo 知識宣傳稿

5. 利用我的network,催促我聯絡以前工作病房的萬教授相討合作事宜

6. 詢問 30/8 (大半個月後) 的 program 招募情況
但我連下星期康山招募也有困難
上次constipation program 已經夭折
我十分不願意它自然流產
已努力call 人參加,但似乎幸運之神離開我了…

7. 追交 1/9 program rundown

夠了,7 項事情
當中沒有一項急於處理(有些更是一個月後 !!!!)

對話中,我跟她完全沒有 eye-contact
態度、語氣都很激憤
她問「點解你0既態度好似唔同左0既?」
「我好攰…」
「你指身體定心態上呀?」
「both,我真係好攰…」
「點解0既?」
「你迫得我好緊要呀!! 我無你咁長 planning,你 plan 到 一個月後,而我連一星期後0既 program recruitment 都有問題,你又唔係唔知康山recruitment 有幾難,你問我成個月後0既 program,坦白講,我咩都未攪過,你等我0個邊 settle 左,開左 program,我再攪你呢邊 d 野好唔好???」
她頓時語塞……
「我諗我地講到呢度啦 ~」「哦,好呀」
然後,我便衝入我跟 Ed 的辦公室
一面死灰伏在桌上

一個作為上司的社工
面對下屬的不快、激動、不滿
竟只是敷衍,缺乏任何應有的輔導
反之,好友們都願意花時間讓我 ventilate、安撫我
無論有效與否,都感受到他們對小二的關心和寵幸…

下午仍然為將開班的課程找 potential client、 跟電話糾纏
距離下班時間半小時
上上司 T 傳召我
他說「我想問一下你同 W 寫 manual 進展點呀?我俾左舊0既keep fit prog W喎…」
「我未睇過喎,進度就仲傾緊啦」(實際沒想過要寫,只是拖延時間)
「好耐喇喎」
「係呀,因為 W 要實戰過先知有咩要 revised 架嘛,佢8月中就開架啦,到時再寫囉」
「咁你地個 schedule 係點架?」
「仲傾緊啦」
「寫 manual 唔易架,要跟 instruction 架」
「係呀,你都未 send 俾我」
「我地0既 manual 係…(下刪 50 字介紹manual 內容)」
「嗯…我諗不如等我睇左0個2份野先,你而家咁講太空泛喇」
「我想 brief 一下先」
「嗯」…「明白」…「係」… > 10次 …
「你對 trans-decipline 點睇呀?」(嘩 ~~ 大陷阱呀~)
「……」(我默不作聲,以免他知道我立場借故解僱我)
「無,既然你地未開始寫 manual,需要theory backup,我想加入social theory 元素,要提升self-efficacy,有唔同層次包括講解、示範、實習、獎勵…」
「我地 nursing education 都有教架喎,不過當然啦,無你地咁 pro 同深入啦」
「係啦,寫 manual 要有 theory,d 人0既 self-efficacy 先高,咁你地幾時俾到 schedule 我?」
「我 personal objective 已經寫左一年寫哂 4 個囉,呢個就係schedule」
「你呢個唔算 schedule,我要0既係 project management,即係 progress、step by step,等你地上司知道你地寫 manual 進度…」
「我地2個心中有數架喇,有需要完全寫低咩?」
「梗係要啦,咁你 d 上司先可以知道你地0既進度丫嘛…」
「咁你地幾時交project management ?」
「我諗我同 W 都係爽直0既人,唔係好鍾意俾人push、俾人吹,你地可唔可以將吹我地0既 frequency 減低呢?」
「我地唔係想吹你,只不過係詢問你地0既進度」(#$@#$%#^*&@#$%)
他續說兩次「寫左 manual,咁下一手都知點 run 個 program 丫」
(其實心知寫左 manual 後,你地社工就可以明正言順”authorised” 帶same prog,然後就話個課程都係護士寫、護士教--> 此謂trans-decipline)
「吓,T 哥,你成日都強調”下一手”,係咪預我短期內唔做定係你想炒我呀?」
「唔係,我絕對無咁0既意思,你唔好將問題複雜化啦.
「無呀,你講左 2 次,我感覺到係咁0既意思…」
「無,我唔係咁0既意思,咁你都唔會成世做呢份工姐」
「咁你唔俾我長期留係度做架?」
「咁你唔會成世係度做架嘛」
我見好即收說「咁又係,唔會做成世0既,60 歲退休架嘛」
「係囉係囉」 (頂 ~~~ 啤 ~~)
他說「除左可傳遞外,我地都想做 outcome study,如果你地manual 寫左 expected outcome,咁我地就可以睇到我地 d 班係咪有效喇」
之後,他細述寫 manual 的重要性
這時,我想,原來 manual 對他們那麼重要
我更加不會為他們花功夫
「以前 2個護士寫過,但不斷拖延,拖下拖下就唔記得,我唔想再咁囉」
「T 哥,我發覺你不斷將過去0既陰影套係我地身上,雖然係同行,但唔代表我地都會咁做架」
「咁我相信你會負責任0既,你盡快俾個 schedule 我啦」
「等我同 W 傾下先啦」…


「丫,T 哥,最近係咪有個 DM Syposium 呀,每個 center 都會 nominate 一個人去,亦都好似過左 early bird deadline ,點解我 act as PW DM coordinator,一d 消息都唔知0既? 好彩康山A 上司俾左張 Poster 我睇先知咋,而且以我所知,PW 已經有人nominate 左喇呵」
「你講有人係咪 CF 呀?」
「係,都係聽講架咋」「你聽邊個講呀?」「唔記得喇」
他嚴詞道「小二,一直以來,我覺得你解決問題0既方法好有問題,點解你經常唔同當事人講件事,而係要兜咁大個圈呢?」
我扮作無辜「T 哥,我都係今日下晝先知咋,上晝我同 CF 講野時都未知,下晝佢又唔係度,敢咁岩見到你咪問囉,我唔係特登兜咁大個圈架…」(當然,我真係咁,我前幾天已經知道…)
我繼續無辜地說「我只係想問既然nominate 左 CF,我仲可唔可以apply subsidy 去聽之嘛,我唔係 fully attend 架,只係選幾個有興趣聽架咋」
他以為錯怪我,語氣突變「哦,咁你知唔知黠 apply training subsidy 呀?」
我扮作不懂說「我都唔肯定架,係咪 …(細說apply 正確程序 x 20 字)」
「係啦,係咁,你0岩呀」
「哦,咁我係咪即係可以照填 form apply 呀?」
「係呀,丫,你唔係 attend 哂,你可以以人地個名 register 黎聽…」
「吓? 人地要對名架喎」
「唏,佢地對封信個名之嘛」
「但封信係人地個名,張 cert 咪係佢個名囉」
「張 cert 對你咁重要咩?」
「梗係,要計 CNE 嘛」
「哦,咁咪寫你名囉」(果然係狐狸先生…)

「至於消息傳遞方面,可能係我地以前得四個 centers,人地無send 黎 PW,我跟進下啦…」
「好呀」

對話完整
此時已經六時正 (超時︰半小時)…

下班後,共找了 4 位好友 ventilate
一罐 soda cream zero…
怒火依舊

下星期一的面試--> 必勝
然後無論要賠償多少
也要9月1 日前離開…

台長: 小二

您可能對以下文章有興趣

人氣(107) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文