24h購物| | PChome| 登入
2005-02-06 23:35:51| 人氣92| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

裡裡外外大掃除

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日年廿八
應下節就洗邋遢
除左書房
已經一手一腳將屋企執好喇
年初三都應該見得下人0既…


自己也決定黎個大清算:
1. 上年自開學以黎,好似過份集中功課,攪到自己壓力好大,已經著手搵野學/參加去調劑一下,0岩0岩報左一個義工訓練課程,學下點同 d 自閉症細路相處 (對於我唔識講野0既人,都算係一個挑戰黎架),不過我讀書+返工, d 時間好難就,已經同0個邊講左,佢地都要考慮下…希望受我玩啦…

2. 決定該放棄的就放手喇,好累…唔堅持喇,我用men in black 的擊光槍洗去部份記憶,當你們發覺與我漸漸失去聯絡,對,你們就是那部份記憶

3. 越黎越討厭謊話,如果你要向我說謊話,麻煩你向空氣講,又或者將謊話轉成粗俗語言或者even 係粗口,我諗我會接受多 d,多謝合作~


雞年目標:
1. 繼續享受現在的生活,繼續好好照顧自己,繼續好好愛錫自己
2. 讀書方面仍然堅持
3. 嫌自己仲有少少時間剩,搵 d 野學
4. 每日睡前睇生活書,每月最好可以睇到一本書
5. 身體健康、每日都開開心心


長遠目標:
1. 嘗試搵外國資料
2. 想將屋企玩 DIY 轉look
3. 諗下第時畢業會點影相、請邊個、邊個會賞面同我一齊癲、點樣獎勵自己
(諗呢 d 已經好開心,簡直係做功課0既 motivation 啦,哈哈)



台長: 小二

您可能對以下文章有興趣

人氣(92) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文