24h購物| | PChome| 登入
2004-05-17 10:04:13| 人氣108| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我好叻女呀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日阿爺(我上司)約左幾個同事去行山
8 點係東涌地鐵站集合
我 6 點幾就起身
然後搭機巴入去…

起初阿爺話行程大概 6 個鐘
我都有哂心理準備
帶左 d 乾糧、2 枝 1.5 升0既水、2 個生果、一件衫、太陽油、帽等等
點知有個同事唔知醒,我地等到 9 點先出到發…

首先,我地 10 : 00 係石壁 (壁屋監獄) 落車
行去狗嶺涌、大浪灣
呢段路都唔算辛苦,只係因為一棵樹都無
比較曬左 d 姐

其間我地從山上望落海
等左好耐先見到中華白海豚
粉紅色 + 灰色,雖然係遠遠咁睇
但都覺得好得意…

跟住我地行去分流、萬丈布、龍仔、大澳
行過 6 ~ 7 個山
不斷上山、平路、上樓梯,好少落斜…
上到隻腳好痺
天氣好熱,中午時份我地就係咁上山
而且上得越高,空氣越薄,好鬼辛苦
行唔夠 15 分鐘,大家都要抖
途中我地無咩胃口,只係食香蕉、梨咁補充體力
食完仲可以好 free 咁拋落山,唔怕俾人罰 $1500
哈哈

我地不斷為大家打氣
猛話︰「杯凍豆漿係上面等緊我地呀,我地要捱埋佢呀」
就係咁,我地就一路行一路打氣…
卒之,大概到左下晝 5:30 先落到大澳
即係我地總共行左 7 個半鐘山 ~~~!!!
嘩,我都未試過咁勁架…
俾我以前,上一陣山都腳軟,捱唔到架喇
唔知點解尋日咁勁,可以捱到咁耐…
唔知會唔會係呢排做多左運動
體能不知不覺好左呢…?

返到東涌,隻腳已經好似唔係自己咁
好"支力" 好痺
今日醒左之後, d 肌肉都仲係好酸軟
好彩我今日放假可以抖抖
唔似其他人今日就開工
嘻嘻~

不過,雖然係好"支力"、而且又大汗疊細汗 (成身濕哂)
但感覺好舒服


最衰下個星期六要返工啦
唔係又可以跟佢地行紅樹林…

台長: 小二
人氣(108) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文