24h購物| | PChome| 登入
2004-09-12 16:12:25| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

通頂ˍˍˍbo碟~*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日成日都冇出過去…
除左夜晚…

5點幾返左馬頭圍食飯…!
我愈黎愈鐘意返去食…
因為真係好味過呀公呀婆煮果D好好好多…

食完7點半…
跟住呀公同呀婆唔返黎~
明顯得一個地方可以俾佢地去架啦~
之後我就自已搭巴士返黎~

返到富亨打俾富士蘋果…
佢話落百佳…
我就陪左佢去~

返到屋企成9點半…
兩粒鐘先返到黎…
又俾人話尻…

之後本來肥珊話陪我出去玩…
因為屋企冇人…
但後佢話佢呀pa返左屋企…
所以佢唔出得去…

好彩一早約定第2個…!
就係…
a芝同辣椒…
佢地陪我通頂…
本來我諗住出去玩架…
但係佢地話驚龜…
又唔撚知去邊…
所以成晚冇出過去…

我係落過去接a芝同辣椒…
之後都冇出lu~

本來就係房度尻坐緊ge~
之後辣椒就話睇碟…
咁我就陪左佢bo左4套氣…
由3點幾bo到9點幾…
我就訓左一個鐘倒…
訓下醒下咁…
a芝就訓足咁多個鐘…

本來6點幾果陣kelly.叉雞.a深話上黎…
之後話kelly同叉雞唔上…
點知a深又成9點幾都冇上到黎…

但係好彩佢冇上黎…
我呀公9點9到返到黎…
佢叫我開門…
驚撚死…
仆街…
r哂底囉我~
好笑…
a芝又訓到隻豬咁…
係我張床度…
之後乜都唔理…
開門…
驚到我…

佢一路都冇講野…
跟住a芝佢地走左之後就話…
〔呢d咩人黎架?屋企都唔洗返?〕
跟住我就話佢地岩岩上黎架炸!
不過佢當然信啦~
鬼咩~
佢見到呀芝訓到咁…
鬼信佢岩岩上黎…

之後佢就去左訓教…
訓到4點…
好彩冇報串…!

之後都冇提到…

4點半訓左..
5點半起身..
本來呀公叫我出旺角陪呀婆買手提..
不過我好眼訓..
唔想去..
所以冇去..
之後呀公買左個m記俾我食..
正!
哈哈~*

之後9點幾訓左落床..
想訓..
但係有人sd msg俾我..
整醒左我..
仆佢個街..
我差唔多訓著佢又sd黎..
又差唔多訓著又sd黎..
唉..
成10點幾先訓得..
哈~*
仲諗住9點半訓..

之後成晚都冇煩機..
因為本來想夜晚起身玩..
但係一訓都成晚lu~

台長: 尚未設定
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文