24h購物| | PChome| 登入
2009-04-22 21:09:41| 人氣241| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

9太陽人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

()奇石

『果陣,我仲嫌粒野樣衰,諗住阿燕邊有咁好死,買粒咁大既堅野卑我呀,實流硬!!!!(那時,還嫌那顆石頭太醜,想著阿燕怎會有這麼好康,買大顆正貨送我呢,一定A!!!)

『流野』(A)又怎可以帶出去見人呢?

Man當晚如常晚自習。

她是那種勤力,但有點不夠天聰的學生,聰明的溫大半小時,可她要花一整晚,,而且二三十分鐘後就不得不歇一歇,否則就撐不下去了呀。

明天大測代數,她預計要完成2版練習紙要三小時。

她如常地埋頭苦幹…

……

一抬頭…才大半小時!!!

但集題已經全完了,中途還都沒打斷過!!!

多麼難得呀!!!

『通常我溫左一陣就會有點頭暈,之但係我果日完全無喎!!仲好精神添!!!(通常我唸一會就會茫,但是,那天我完全沒有!!還很精神!!!)

那寶石就放在30cm不到的書桌邊。

Man專注的腦袋不差50cm

然後連續數晚,情況一直重複。

『原嚟我都吾差姐,肯花少少心機讀就掂啦!!!(原來我不笨嘛,肯多花點功夫唸書就搞定了!!!)

不過,情況越演越烈,『覺得有d吾妥!!!!!(發現有點不對勁)

『我訓吾著,即使好夜都鬼打咁精神,雖然無影響日頭上堂,之但係已經三晚…!!!我驚…心諗…吾係呀…十靈歲就失眠,幾時得到老呀?點好?(我睡不著,明明已經是半夜了, 精神卻還很好

,雖然沒影響白天上課,但…已經第三晚了…!!!我怕…想著…不會吧…十來歲就失眠,要怎麼到八十來歲哦?怎辦?)

『咁我咪夾硬上床訓囉…就…就係果晚!!!(所以…我便硬著頭皮熄燈要睡…那…個晚上!!!)

Man閉上眼好久了,她更迫自己別亂動,但意識還是異常清醒。

還是已經睡著了呢?

她究竟是閉著眼還是開了眼?

沒開眼又怎看見?

但她真的閉著眼啊!!!

但她真的看到了!!!!

『一炸光係書枱度,由細到大,先係有d好細細既光點,細到好似係一本書既反光咁,但係越嚟越聚集係書枱度,仲越嚟越多,…』(一團光在書桌上,由小到大,先是有細細的光點,細得,似一本書的反光,但卻在桌上聚起來,還越來越多,)

一團光聚在書桌面,那點點光活像童話中的仙子被桌面上的甚麼吸引了,紛紛飛到一塊去。

那種童話式情節多俗套啊!!!

但這不是童話!!!

然後…

『原嚟連我都係度發緊光!!!!!我果舊光慢慢升起,而書台果D都升起埋-----然後係空中變成一舊,最後----飛曬入我個身度!!!!(原來連我都在發光!!!!!我的光慢慢升起,而書桌那團也一齊升起-----然後在空中合成一塊,最後----飛入我體內!!!!)

『你…你發緊夢!!!(你…你在作夢)我打斷了man的覆述。

同時,我鬆開了剛才擁著Man的雙手,我看到那雙手在顫抖。

這種歷奇式的情節也太爛了吧?

而且當時她三天沒睡啊!!!她還躺在床上呢!

---不開眼可以視物…不是作夢是甚麼?

還有比作夢更合理的解析嗎?

『我------------------!!(------------------!!)我忘了我倆就擠在的士狹小的車廂中,於是別過頭,望著那片爬滿水滴的玻璃。30秒的沈默,『你點搞到八婆(我對寧的暱稱)咁加!!!還返佢卑我!!!(你怎把八婆(我對寧的暱稱)鬧成這個樣子!!!把他還給我!!!)

『…』,MAN延續著沈默。

『你出聲呀!!!!!!!(你講話呀!!!!!!!)

『我吾知呀!!!!我都想知呀!!!!(我不知道!!!!我也想知道!!!!)MAN那雙眸子怔怔瞪著我,『後來…』(後來…)

『咩叫後來!!!你仲要瞞D咩呀?(甚麼後來!!!你還要瞞甚麼呀?)

『我要瞞D咩呀!!!!------司機!!!停車!!!(我要瞞甚麼呀!!!! ------司機!!!停車!!!)

司機似乎有點不知所措,MAN的氣勢似乎挾著某種力量,迫使司機不得不服從。

Man沖入雨勢中,漸漸遠去,與雨幕溶成一片……

傻子才不會去追她!!!

但我真的沒有追她,然而我不是傻子。

因為她的手就拖著我的手!!!

(司機大哥,看到這篇小說不妨過來討車費,從現在的新葡京到台山兼塞車,應該也滿貴吧)

 

『呢個係你朋友交俾你加…佢咩都知道晒…佢話…』(那個是你朋友交給你…他都知道了…他說…)

 

『如果混橙佢知道左d,然後仲要知道晒全部既野,你就俾佢啦,我肯定你會卑佢加,因為到時你吾卑吾得,你吾卑佢混橙就吾會再同你一齊,但係只要你卑佢,…我保證無問題…你到時一定會卑…吾到你吾肯…』(如果混橙他知道了一些,然後還要知道所有一切,你就給他吧,我肯定你會給他,因為那時你非給不可,你不給他,混橙就不會再跟你一起,不過,只要你給他,…我保證沒問題…你那時一定會…你沒有選擇…)Man給我的是一條鎖匙,Uncle的衣櫃鎖匙,裏面放著一隻光碟。

『我開始好似吾洗睡覺,吾洗食野咁,咩時候都咁精神,只要我每日拕住呢粒野…』(我漸漸不用睡覺,不用吃飯,隨時隨地精神不錯, 只要我帶那顆石隨身…)擴音器傳來Man的聲音,『既然吾識攰,又精神,我咪成日溫書囉,…返學d野咁簡單,係我日溫夜溫之下,9字頭係好自然既事。一次體育堂果陣,我仲跑左個31秒既200,我覺得好輕鬆,之但係呀鮑sir就好興奮,問我參吾參加學界咁話喎。我跟左莊稼(前校隊短跑教練)跑步,人地有時會覺得悶,覺得攰,但我係根本吾會,我幾時都處於最佳狀態,自然幾時都認真啦,認真練習又捱得(根本吾會攰),你話我有咩理由吾攞獎先得加?』『既然不會累,又精神,我便沒事唸書,…上課內容不難哦,在我日唸夜唸之下,九十分理所當然。一次體育課時,我還跑了個31秒的200公尺,我覺得很輕鬆,但鮑sir就很興奮,問我要不要參加學界。我跟了莊稼 (前校隊短跑教練)跑步,人家有時會覺得悶,覺得累,但我根本不會,任何時候,我都處於最佳狀態,自然隨時認真,認真練習又能撐(根本不會累),我有理不贏嗎?『骨碌骨碌』(喝水聲),『啪』(水杯聲)

『我想買電腦又想學車又要買車,咁要好多錢加嘛,咁咪去打夜場工啦。』(我想買電腦又想學車又要買車,那要錢的嘛,便去夜場打工了。)『嘶沙沙…』

『換言之,呢粒寶石,佢有轉換各種能量既能力,(換言之,呢粒寶石,佢有轉換各種能量既能力,)忽然換了個人說話----是寧!一貫的冷靜,一貫的條理清晰,寧啊!我聽到你的聲音了, !『之但係,點樣啟動依然係個謎。』(只是,怎麼啟動還是個謎。)『嘶沙沙…』第一個mp3音訊檔到此為止,我點擊接下來叫『<<水晶宫之旅>>&<<活用水晶>>』的word文件檔。

『牛頓時期的古典物理學家,認為原子是最微細的元素;他們再不可能發現更小的。焉知不久之後,物理學家發現,原子不是最小的,原子由更小的電子,粒子,微子等構成。而現代的量子力學家認為,這些粒子可以無限分拆下來,即是說,這個世界由無限小的物體所構成。而到了某一程度,…所有粒子實際上己不是物質…是一種震動(vibration),

寶石有固定的原子排列,有足夠的空間,令所有進入寶石的能量,俱以同一的頻率擴大,發射出來。

…人體周圍有一個能量磁場以不同的層次震動

…每個人的能量磁場的震動頻率及反射頻色都不同,而且都是獨特的。

…好風水的定義每個人不同…』

『最重要係適合。』(最重要是適合。)寧的聲音為那個『水晶』文件檔補充,『每個人既震動都吾同,寶石都係。果個女仔同粒寶石既特殊現象,只可以解釋為:共嗚!佢地既頻率出乎意料咁適合,嗯哼(清喉嚨),之但係…係咪每粒寶石都可以發揮咁既功效既呢?只要有同佢地頻率合適既人!咁係咪每一粒石都有同佢合適既人配對呢?如果有,咁係一配一定一配多,抑或係多配多呢?會吾會吾同時空度有人配對呢?(每個人震動都不同,寶石也是。那女生與寶石的特殊現象,只可以解釋為:共嗚!他們的頻率出乎意料地適合,嗯哼(清喉嚨),但…是每粒寶石都可以發揮這樣功效嗎?只要有跟他們頻率合適的人!,是每一粒石都有人跟他配對嗎?如果有,一配一還是一配多,抑或多配多?會不會不同時空中,有人配對呢?)

 

『一直以嚟,都有誕生石,誔生花既講法,咁係咪即係話古人一早就意識到有呢種事呢?佢地係咪初步粗略咁掌握左計算石同人既配對規則呢?咁點解係石呢?有無其它野呢』『而且點解能量係一併落入佢身上而吾係向粒石移動呢?其它能量點解都俾粒石吸左,偏係粒石既能量會俾佢吸收呢?(一直以來,都有誕生石,誔生花的講法,難道說古人一早就意識到這種事嗎?他們會是初步掌握石與人配對規則嗎?為甚麼要是石?其它東西可以嗎?』『…為甚麼能量會一併落入她身上而不是向寶石移動呢?其它能量點解都俾粒石吸左,偏係粒石既能量會俾佢吸收呢?)

接下來是Man,『我一直都咁生活,由得到呢粒石起,我一切都好順,從來無試過咁要風得風過!!!諗落,都有成年幾啦。之但係我返左份k,k場簡直係為仔溝女而設既場所。』(我一直如此生活,由得到這顆石起,我順順利利,從來沒如此要風得風過,想來,也有年多吧。直到我去夜場打工,夜場根本是為泡妹而設。)

『佢對我好好…好靚仔…』(他對我很好…很帥…)『嘶沙沙』(估計寧覺得以下內容無甚價值,所以刪掉)『我有左,果陣我無諗得咁多,可能果排順利得滯啦,順都個腦都生埋锈,淨係想生佢落嚟。……』(我有身了,那時我沒多想,或者人太順利,便會順得腦袋生锈吧,只想著,我要生孩子了。……)『嘶沙沙』(又刪掉一截)『佢…嗚…』(他…嗚…)『嘶沙沙』(寧大概等Man情緒穩定再錄)『…無再接我電話,但係我個肚已經開始大,我有後悔,但係…但係…已經大到吾允許我再落啦。…嗚…』(…沒有再接我電話,但是我已經見肚了,我有後悔,只是…只是…已經不能打掉…嗚…)『嘶沙沙』『咁仲吾止,係第一個月果陣,我就開始吾捱得,開始多少有點見肚餓,……我成日都訓,但係依然吾夠訓…我d頭髮變白,仲開始甩添…隻手仲生野…,有眼袋…嗚…我好驚…我真係好驚…我吾知點算…啊…呀…』(不單如此,在第一個月,我開始不能熬夜,會肚餓,……我日睡夜睡,但依舊很睏…頭髮變白,甚至要掉了…手背有紅疹…,有眼袋…嗚…我很怕…我真的很怕…我不知如何是好…哦…呀)『嘶沙沙』『乖…依架己經無事啦…』(乖…已經沒事了)(寧的聲音)『嘶沙沙』『…嗚…我係咁搵佢…之但係佢吾見左!!!……我要見佢…見佢…』(我一直找他…但…他不見了!!!……我要見他…見他…)(man的聲音)『啪!

word. 2(<<水…晶>>):『我們的能量磁場顏色會隨時間改變…例如,生氣時,能量磁場出現一層紅色。』

『懷孕,係女性一生既大事。連嬲都會令磁場改變,咁懷孕一定令呢個女仔既磁場大幅度改變左!!!!(懷孕,是女性一生大事。連憤怒也會令磁場改變,懷孕會變更大!!!!)(呼大氣)(寧的聲音),『咁大既變故之後,佢既頻率再吾適合粒石!!!!(變故之後,她的頻率無法配合寶石!!!!)

『而佢之前吾食野吾訓覺,日做夜做持續有成年咁多,任何奇人都吾可能承受得到!!!之但係佢有果粒石,補充大量能量,而依加!!佢無左!!!(而她之前不吃不睡,日做夜做持續一年之多,任何奇人都無法承受!!!但因為她有寶石,補充大量能量,但現在!!她沒了!!!)

『就好似過度使用配額咁,佢生命配額己經用曬!!!!佢既能量軸心俾佢自己嚴重破壞左!!!(如同過度使用配額般,他的生命配額用盡了!!!!她的能量軸心由她自己狠狠破壞了!!!)

『就好似一個長期出貓既學生,佢成績係會因為出貓而好好呀!!!之但係一日吾出貓佢就會吾合格!!(就似一個長期作弊的學生,他成績沒錯會因為作弊很好!!!但一日用實力考試他便不合格!!)

『於是佢嚴重衰老!!!十足個六十歲阿婆!!!!(於是她嚴重衰老!!!似足六十歲阿嬤!!!!)

『你而加一定好想問…點解佢依加會無事…而你----代替左佢!!!!(你現在一定想問…她怎麼會沒事…而你----代替了他!!!!)

『嘶沙沙』

『點解一個人會中意另一個人?有一種說法,係關於荷爾蒙。撇除人文因素,如經濟能力,社會地位既吸引…可吾可以將荷爾蒙講成磁場震動?如果荷爾蒙說法可以完全解釋左中意既難明之處,咁點解釋同性戀?同性變好明顯係對個體及種族無用既喎!!!!之但係點解呢種咁不利既DNA竟然可以留傳落嚟呢?同性之間係吾可以生育加,咁呢種對種族不利既變異,或者講性狀,係咩途徑流傳呢?(為甚麼一個人會看上另一個人?有一種說法,有關於荷爾蒙。撇除人文因素,如經濟能力,社會地位的吸引…試著將荷爾蒙講成磁場震動…如果荷爾蒙說法可以完全解釋情愛難明之處,如何理解同性戀?同性變很明顯對個體及種族不利!!!!但為甚麼這種不利的DNA竟然可以流傳下來呢?同性之間無法生育,這種對種族不利的變異,或者講性狀,由甚麼途徑流傳呢?)

『同性戀!!!混橙你接吾接受到?(同性戀!!!混橙你接受得了嗎?)寧很少說一些與主題無關的事,但偶然也一為之吧?

『混橙同果個女仔棍橙會咁咩佢,表明左,或者講,我地可以推測…混橙既頻率同果個女仔異常配合!!!咁原先果個女仔同粒石咁夾,混橙有極大可能同粒石都夾,睇依加情況…混橙比果條八婆仲夾!!!(混橙與那女生棍橙會看上她,表明了,或者講,我們可以推測…混橙的頻率跟那女生異常配合!!!若然那女生跟寶石配合,混橙有極大可能亦與寶石合得來,看情況…混橙比那三八便合適!!!)

『所以佢通過混橙係粒石度繼續吸能,而來源係……混橙!!!(所以他通過混橙從寶石繼續吸,而來源是……混橙!!!)

『能量轉移方式憑估計可能就係如同情人既親熱!!這也合理觸釋左點解中意一個人又或者父母子女兄弟朋友之間會比較肯親密d,而討厭一個人就想遠離佢----因為同親人想交換能量!!!!而同討厭既人就吾想!!!』『但係點解吾係果個女仔俾混橙吸曬呢?(能量轉移方式可能如同情人的親熱!!這也合理觸釋了為何情人間又或者父母子女兄弟朋友會比較親密,而討厭一個人就想遠離----因為同親人想交換能量!!!!而同敵人就不想!!!)『但係點解吾係果個女仔俾混橙吸曬呢?(只是,為甚麼不是那女生被混橙吸光呢?)

『混橙又吾係咩勁人…佢又點頂得順卑人起勢咁吸呢…』(混橙又不是超人…他又怎受得了讓人卯起來吸呢…)

『於是佢當堂暈左!!!(於是他當場倒下!!!)

『仲嚴重衰老!!!(他還嚴重衰老!!!)

『嘶沙沙』『嘶沙沙』『嘶沙沙』

台長: 吹風機
人氣(241) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫) | 個人分類: 茶杯沒有的風波 |
此分類下一篇:10太陽人
此分類上一篇:8太陽人

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文