24h購物| | PChome| 登入
2007-05-21 21:47:19| 人氣112| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Michael Jackson - They Don’t Care About Us 麥克傑克森-監獄

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


They Don’t Care About Us-Micheal Jackson

Skin head, dead head
Everybody gone bad
Situation, aggravation
Everybody allegation
In the suite, on the news
Everybody dog food
Bang bang, shock dead
Everybody’s gone mad

偽君子 行屍走肉
每個人都變得好壞
墻頭草 狗屁倒灶
每個人都該被被起訴
法庭上 新聞中
每個人比狗食還低賤
Bang bang,被嚇壞了吧
每個人都瘋了

All I wanna say is that
They don’t really care about us
All I wanna say is that
They don’t really care about us

我只想說
他們根本不關心我們的死活
我只想說
他們根本不關心我們的死活

Beat me, hate me
You can never break me
Will me, thrill me
You can never kill me
Do me, Sue me
Everybody do me
Kick me, strike me
Don’t you black or white me

毆打我 憎恨我
但你卻無法擊垮我
誘惑我 恫嚇我
但你卻無法毀滅我
整我 告我
每個人都想整我
踹我 打擊我
但你卻無法顛倒是非黑白

All I wanna say is that
They don’t really care about us
All I wanna say is that
They don’t really care about us

我只想說
他們根本不關心我們的死活
我只想說
他們根本不關心我們的死活

Tell me what has become of my life
I have a wife and two children who love me
I am the victim of police brutality, now
I’m tired of bein’ the victim of hate
You’re rapin’ me of my pride
Oh, for God’s sake
I look to heaven to fulfill its prophecy...
Set me free

告訴我現在你看到的我過得怎樣
我曾有一個老婆與兩個愛我的孩子
但現在的我卻是個在警察野蠻暴力下的犧牲者
我厭倦成為憎恨的犧牲者
你正在掠奪我的自尊
天呀
我期望能夠有個可以實現預言的天堂
放我出去...

Skin head, dead head
Everybody gone bad
trepidation, speculation
Everybody allegation
In the suite, on the news
Everybody dog food
black man, black mail
Throw your brother in jail

偽君子 行屍走肉
每個人都變得好壞
恐懼 猜忌
每個人都該被被起訴
法庭上 新聞中
每個人比狗食還低賤
黑道行為 黑函恐嚇
陷你的兄弟於囹唔

All I wanna say is that
They don’t really care about us
All I wanna say is that
They don’t really care about us

我只想說
他們根本不關心我們的死活
我只想說
他們根本不關心我們的死活

Tell me what has become of my rights
Am I invisible because you ignore me?
Your proclamation promised me free liberty, now
I’m tired of bein’ the victim of shame
They’re throwing me in a class with a bad name
I can’t believe this is the land from which I came
You know I do really hate to say it
The government don’t wanna see
But if Roosevelt was livin’
He wouldn’t let this be, no, no

告訴我 我的權利而今何在
因為我的渺小讓你視而不見就可以忽視我嗎
你曾允諾的自由 現在
我厭倦成為憎恨的犧牲者
他們在我的身上畫上惡名
我不敢相信這就是孕育我的土地
我真的討厭說這些
政府一定也不願意看到
如果羅斯福總統還活著的話
那他一定不會讓這些事情發生
絕不 絕不

Skin head, dead head
Everybody gone bad
Situation, speculation
Everybody litigation
Beat me, bash me
You can never trash me
Hit me, kick me
You can never get me

偽君子 行屍走肉
每個人都變得好壞
牆頭草 猜忌
每個人都該被被起訴
扁我 毆我
但你卻無法貶損我
矇騙我 踹我
但你卻無法讓我屈服

All I wanna say is that
They don’t really care about us
All I wanna say is that
They don’t really care about us

我只想說
他們根本不關心我們的死活
我只想說
他們根本不關心我們的死活

Some things in life they just don’t wanna see
But if Martin Luther was livin’
He wouldn’t let this be

生活中有些事情是他們不願看到的
如果馬丁路德博士還活著的話
他不會讓這些事發生的

Skin head, dead head
Everybody gone bad
Situation, segregation
Everybody allegation
In the suite, on the news
Everybody dog food
Kick me, strike me
Don’t you wrong or right me

偽君子 行屍走肉
每個人都變得好壞
墻頭草 搞離間
每個人都該被被起訴
法庭上 新聞中
每個人比狗食還低賤
毀謗我 踐踏我
對我頤指氣使

All I wanna say is that
They don’t really care about us
All I wanna say is that
They don’t really care about us(X3)

我只想說
他們根本不關心我們的死活
我只想說
他們根本不關心我們的死活


超庫!

台長: 賤兔
人氣(112) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文