24h購物| | PChome| 登入
2005-01-29 15:02:43| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

你7 少陣啦~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近日有好多人打電話黎白撞,
我上網間公司打黎無啦啦話我上年6 月到期,嚇死我。
"加利方利亞"打黎話我知我有個FD JOIN左,並介紹我入去,坤我咩?
有人打黎做左兩條問題又走左,連咩公司都唔知。
補習有人打過黎,之後無影無蹤。
今日又有人打黎,不過今次就JOIN 左。

MAGAZINES INTERNATIONAL(ASIA),
打黎問我要唔要TIMES$1X一本,
我其實都見過本雜誌,係正野黎~
不過我都係扮矇,話唔知,點知你係咪老吹?
之後佢話可以現金交易,咁就無所謂。
不過我都係無訂TIMES,訂左本PERSPECTIVE,
希望好睇啦,雖然平,但都係$$黎個麻,都$2X 尾架~ 

奸哥話我無睇書, 係我無$$ 買之麻,
不過佢都話得岩既,
我係無咩機會接觸依D 書,
其實唔知奸有無發覺,佢屋企D雜誌有好多唔見左,HEHE~
去左邊? 咪畀我NEWCUT 左羅,佢話過唔要我可以拎走個麻。
但NEWCUT 真係好鬼煩,CUT 完唔知點貼,貼去邊好?
我想整靚D,但成本又貴BO,要平又唔擺得耐,
但又真係好多下,點算?無$$ 呀~

我想要個畫架,我都諗左好耐下,連圖都畫埋,
但都係無旭過手,揾唔到料呀嘛,
我都諗過買,但又無真正咁睇過價$$,
加上我先入為主諗住整,唉~
究竟幾$$?唔係咁想煩~

本身都諗住問奸哥,但。。。
我唔知呀~~,但我扮唔知又唔得, 奸佢都講得咁白,
我諗我都係唔好咁樣X 住佢呀哥好D,
我諗都係奸哥唔鐘意咁,
只係開唔到口,先叫奸先代佢講。

我都好耐無去過佢屋企睇書啦, 
佢屋企跟本就係一個另類LIBRA,
D書四圍都係,起碼有雜誌睇先~
但家下攪到我唔係好敢去羅。

PIC FROM MINI:http://www.miniforum.org/

台長: Erica
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文