24h購物| | PChome| 登入
2004-12-03 18:50:14| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

回憶---12 02

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實琴晚已經食咗藥喇.....不過到了今朝就好似好咗少少咁,就碌留學喇.....
唉...505又迫到跳樓咁,仲俾我掂到d唔應該點到既野....我已經盡力啦....可是.....到了第二個站就立時行入d....費時又.."咁.."啦//
鼻水始終都冇停的流,後悔去了番學....聲都變埋...好彩d堂唔難上啫....做下工作紙、對下mc....lunch番屋企,同了媽媽講一聲...叫佢幫我請假......
太好了.....不過冇上到maths、中文同中史......瞓醒去補習!!!

真係呀,近排多了好多人拍拖....金英、wilson都開齋......
不過最估唔到係wilson拍咗兩個禮拜我先知+金英係學校拖手.....你地真係得.....好野,中六真係大晒.....

嘉寶阿公今日去世......我諗佢唔係咁開心...想幫佢,開解佢...但係又唔知講d咩好....怕講多錯多...希望你明我心意......

台長: 華華
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 家庭生活(育兒、親子關係、婚姻)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文