24h購物| | PChome| 登入
2004-07-28 23:57:07| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好鬼嬲~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

頂......呢個網成鬼日都有錯誤~~~攪到我又要重新打過......妖啦星..........
攪到宜家冇晒feel.....
今朝8點起身踢波......踢到打龍....救左球單刀波...好正.....
之後食飯.食完去剪頭髮....幾好睇..我覺得......then..去咗wilson屋企.....仲俾我睇番liverpool贏些路迪5:1嗰場波....liverpool真係勁..哈哈~~~~
再then,睇金英打silent hill 4...打鬼怪......都幾恐怖下.....不過睇睇下我瞓著咗.....
聽日暑期興趣班開鑼,我要返去做組長,教f.1仔踢波同認識興福堂....任務艱巨,so...今晚早d瞓.......準備聽日服侍神~~~~
待續...................

台長: 華華
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 家庭生活(育兒、親子關係、婚姻)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文