24h購物| | PChome| 登入
2003-11-08 11:49:24| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

===★FrIdAy★===

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴晚去o左"利舞台"睇"古宅心慌慌",都ok wo~!又好笑,"黃浩然"好白痴,都幾恐怖,我同雪雪都驚,比人話白痴lo~!
之後去"世貿"打機,我地玩埋晒D白痴Game,同kiss玩"拍拍機"時,佢自己輸o左,又要整死埋我同雪雪,死拍我地部機,好白痴,亞禧都忍唔住話我地白痴,跟住再影貼紙相,又攪一大輪,低B到爆屎,後尾再去食飯~!唉~!食飯都要攪一大輪,o係呢邊馬路過對面馬路,double左好多次,"Z"型o廿行左幾次......呢樣又唔食,個樣又唔食,最後咪去左一間"燒臘"店...亞禧仲唔覺意...呵呵~!呢倒唔方便講...哈哈~!
今晚話落Bar睇波~!唉~!攪到呢排勁窮,但又好開心wo...heehee~!陣間仲要去睇波~!哈...嘔血lo......

台長: ★╮亞慧╭☆
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 校園社團(社團、班級、校友會、同學會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文