24h購物| | PChome| 登入
2005-02-19 01:53:26| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

-*點解*-

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同佢傾左陣icq...
佢病左...傾傾傾...
已經冇咩話題咁喇~!!!
自己都覺得再唔會好似以前咁喇~!
我係佢心目中既地位...
已經唔再好似之前咁喇~!
好似已經冇得挽救喇...

問過自己好多次...
點解仲要鐘意佢~!???
我真係唔知...
點解對佢仲有希望~!???
我真係唔知...
點解仲要等~!???
我真係唔知...
每次係我好唔開心.好灰既時候...
總係會諗起佢...
更加唔開心.更加灰...
一直以來..我都冇怪佢~!
我係一個唔多識為自己著想既人...
佢都話過我...可惜...到左而家我依然係咁~!
我只係想搵個大家係一齊開心既人姐...
點解咁啊...?

呢排好like梁靜茹~”勇氣”...
我已經用左好多’勇氣’ga喇...
點解都係咁~???
點解都係放唔低~???

台長: ★╮亞慧╭☆
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文