24h購物| | PChome| 登入
2004-11-02 22:13:19| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~亂~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

而家只可以用一個字黎形容我既心情~亂~
完全唔知自己係倒做緊咩.好似傻左咁...
琴晚同亞s dinner時佢講左d野...
但今日既情況.似係佢自己囉...
我一寸佢佢就逃避我既問題...
但唔知點解自己又怪怪咁...
究竟係因為亞j件事我先咁樣定另有原因...?
我自己都唔知...突然好多野都好亂...
一靜落黎就死得ga喇~
我唔想因為亞j而咁樣...
但自己又真係有mind喎~
點解ga~???我諗我要靜靜去諗諗先喇~
唔想咁混亂...唔知自己做咩~

呢兩日個腦係咁浮現亞j個樣.佢既野~
我都想放棄...但係又唔甘心...
我好想去努力...但我又好似咩都做唔倒咁...
但我諗我都會織左寄比佢...
因為我真係好想咁做~~~
我要泠靜一下先啊...
而家好混亂.我驚我做左錯既決擇...

台長: ★╮亞慧╭☆
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文