24h購物| | PChome| 登入
2004-03-23 23:40:00| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

卍~妖~卍

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

同左小吉去行街街...
好開心買左好多野~!兩條褲都o岩著~!
行行下,係"潮區"見倒似亞Sam果個...
初頭係佢面前行過佢都唔知...之後我望番轉頭...
佢望住我,我咪say hi囉...佢就同我笑~!
本來走左ga喇~!後尾諗諗下~!不如同佢吹下水,睇下可唔可以幫倒tyty~!
所以咪扮行過走去同佢講野~!
佢好似係Salon做...頂~!個個都係咁~!
佢又瓏瓏地喎~!九唔答八...妖~!唔得啦......失敗左~!
頂...唯有向亞康埋手~!唉~!
之後去左ling home~!佢叫我搵KW出去多D...
唉~!好怪ga ma~!都唔知可以點......
好煩啊...........妖妖妖妖妖...........
唔知啊...咩都唔知啊~!

台長: ★╮亞慧╭☆
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文