24h購物| | PChome| 登入
2004-03-14 22:03:00| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

㊣→好開心既第一次......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢兩日番左廣州~!因為亞亨要去USA~!
跟住就成班人去唱K~!
嘩~!個KTV超大超靚啊,D服務態度又好喎~!
正啊~!第日番去一定要去啊~!
除左亞亨D fds之外,表哥們都有去~!
仲一人拖一個tim~!亞姨同亞婆都話章仔女友似我...
唔係gar~!但我又唔多覺喎~!
我同表哥們玩得好開心~!
間房又大又靚,有bar台仲有台~!high到暈啊~!
死亨仲係咁跳"戒男",比佢吹脹,但等左成五個鐘先有得唱囉~!
佢班fds話我同章仔唱歌好勁~!
佢地話太大對比~!做咩亞亨果邊D人個個都咁勁~!
哈哈~!好攪笑喎~!一到佢地唱就係咁講:"好~!發力~!"...
好白痴~!但佢地係幾好笑既~!
我自己都玩到好癲~!因為真係好開心~!
未試過同老表們玩得咁開心~!所以係咁影相~!
呵呵~!不過佢地個個都一PAR PAR~!
唉~!心酸啊我~!..................
唱到早上六點幾就走......
我地去左飲茶~!去到又未開...
我地好白痴咁六條友企左係"安全島"到傾~!
但又好開心好好玩喎~!
不過最終都有去飲茶~!仲比逸文笑鬼死~!
總之就係好開心既一日啦~!
希望亞亨去倒USA有好既發展啦~!

台長: ★╮亞慧╭☆
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文