24h購物| | PChome| 登入
2004-01-24 21:19:25| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

廣州…℃

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

番廣州之前果晚同屋企人去食飯...
媽媽仲買左好多衫...
佢話burberry太貴,唔好買...
所以佢買D衫我比$...佢買得好開心...哈哈~!
之後同左tyty佢地去行"花市"...
好攪笑~!但真係好鬼死多人囉~!
不過都幾開心...好耐未試過咁大班人出黎喇~!

跟住就番廣州喇...
嘩~!係激cold囉~!
最低得"2℃"...傻ga~!
但ok開心啦~!一年一次咁多人一齊食飯~!
今日番黎之前仲去左"綠島"唱K...呵呵~!

亞亨3月頭去USA喇~~!
唉~!睇佢好似又冇乜野咁...
果日我同媽咪,亞姨,姨丈去行街...
哈~!比我見倒條死仔同條女一齊~!
到左夜晚食飯時狂比人寸~!
攪笑~!仲話叫佢女友請我媽咪食飯...
哈哈~!佢地而家咁...到時條死仔要走咁點算~!?
唉~!我都唔想佢走...但冇辦法~!
不過7月我都會過去行下既~!
希望佢地過到去唔會比而家差啦€!

台長: ★╮亞慧╭☆
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文