24h購物| | PChome| 登入
2002-05-30 14:44:49| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Chapter18 --- 期末候群症

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近可能個天想落雨又落唔出,積積埋埋d低氣壓,令大家的頭頂充滿了大片大片的烏雲,站長姑且稱此現象為「期末低氣壓現象」 (已經唔知自己講近乜既站長-ˍˍ-)

真係好鬼煩x10000,可能係天氣悶熱,搞到人都燥d,加上期末事又特別多...每次我打開個Schedule,那些排到滿滿的報告呀,考試呀都彷彿向我揮手微笑,好似同站長說:Come on~Baby~!

最近覺得自己完全係任人「湯」的豬肉,由於站長已完全缺乏思考能力,所以人地叫我上台報告我就上台,人地叫我打字我就打字,簡直為百年難得一見的乖巧現象。

人地成日問我,點解你上台報告唔怕緊張既?站長曰:有咩好緊張...上到台大家都面目模糊,我才管他們去死,聽唔明就自己回家面壁檢討(死都唔會覺得自己有問題的站長)......既然在自說自話...有咩好緊張~///

成日聽阿爹講:吃得苦中苦,方為人上人~ 但我怕自己未爬上去做人上人,已經苦死了///不過見到身邊每個人都咁辛苦,比較起來讀新聞系既自己其實是還好啦~

人一唔開心,就會好懷念以前的一切~唉...我好想番屋企呀,受夠了只能在聽筒中才能聽到家人的聲音,好掛住媽媽煮的東西~好掛住屋企附近那間飲到嘔的嘉年華,還有皇朝呀,鮮果人呀,板障堂呀,八伯伴,鮮果人,香港,大陸......

仲有你地每一個呀...即使係在台灣的朋友仔,都唔係成日見到//cwing,小BEAN,小堅,暢偉(閉關的人),小豚,hou,銘,敏鈴...美國的小琪伉儷,子健,april...英國的金比--eva...夏威夷的jacky...澳洲的不良牛leon,Mainland的賢兄...還有家鄉的小翹,有一干c弟妹memo,carol,梁x濠,何x宏等///(以留言板有名的人為準//)...快瘋了//////

現在只能以7月的團聚和KElly演唱會為奮鬥目標...捱埋佢啦...唉

我要番去睇電視...歎冷氣...

烏雲繼續籠罩新聞台......

***********************************
猛人語錄
1.對於歌迷以死要脅見面一事上了港聞版,Kelly說:「呢單只係普通新聞,冇乜特別,依家上港聞都唔係特別 。 」 (果然有阿姐風範)

2.記者把握機會邀新秀出身的呂方、杜德偉、梁漢文及陳雅倫合照,鄭中基 醒覺自知並非「華星家族」 ,隨即企開,想不到小雪即「入攝」,鄭中基衝口而出謂:「人地新秀影合照呀。」小 雪「 回贈」:「我夠係新人啦。」站在另一邊的杜德偉指了指小雪:「呢個又係新秀呀?」
(乜陳雅倫係新秀出身...失敬失敬)

***********************************

台長: 叫我Hanako...花子
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文