24h購物| | PChome| 登入
2006-10-03 00:37:36| 人氣270| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

呢個社會真糸好陰險.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台




呢個社會原來真糸好陰險 好恐怖ga!

吳糸我地可以領悟到既!??

好似呢兩日翻工 哎 冇去新店做 翻左舊店!

新店未開張ah. 哎 真糸嚇餐死! 如果開張就辛苦到嘔泡.





所有part time 都來左舊店! 翻到我地個區真糸好有親切感阿

見到亮哥. 亮哥見到我同xiamao超意外 哈哈 佢真糸好鬼可愛!

衰就衰在科哥走左 哎 如果吾糸一定好似以前甘好玩

呢兩個阿頭真糸對我同xiamao超好阿! 成日叫我地去後面坐 又放我地去休息

又糸阿頭既阿頭個d大人物個邊幫我地講好説話 哇 真糸好開心同佢地做野.

所以5 - 1個陣真糸好開心 好博命甘做野!因爲吾想辜負人地份好意 .

哎 不過今次吾同阿 呢個場吾糸甘大! 不過人又多喔 哎 競爭好大 好大

特別係糸2樓個陣 真糸 ... 真糸令我發覺 人都真糸好現實!

為左搶生日真糸’瓦’爛晒塊面 夠後面皮 死介紹 死粘住D客阿.!

我地都覺得 ."其實 洗吾洗甘博阿?" 人地擺到明吾理你個d 你仲死粘爛粘!

哎 ... 好恐怖!表面上 好似好好人 好好笑容甘 實際就糸笑面虎

仲有d人 吾抵得你就降低自己利潤去做生意 踩低其他牌子上位!

令我覺得最恐怖既糸 同個一team既人竟然為左爭 *** 之後勾心鬭角

好恐怖 真糸好恐怖 表面上幾團結幾好幾好 實際... 哎!

真糸糸呢度做part time 真糸可以知道人性既醜陋 哈哈哈哈哈哈 無奈

哎 好彩今個假期做兩日咋 哎 如果吾糸真糸暈死!

哈哈哈哈哈 今晚可以大覺訓lu 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈








----------------------------------------------------------

今日個客個仔好鬼死得意阿!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


上次個 [藍藍] 都超級得意阿 哈哈哈 好鬼死中意d細路阿!














期待新舖開張


我一定要加油ah !!!!!!






台長: εϊз 大小蚊.
人氣(270) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文