24h購物| | PChome| 登入
2004-07-09 22:27:28| 人氣134| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

怪獸.承諾

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

校長惜別會,..
我們choir唱歌, 已令他勾起不捨得,
接著一連串的畫劇.dance,學生議會的活動,
他哭了.>~<

校長長得很像KFC那個老頭, 又像程界男”
還有好幾位老師也會離校.
唉..
下個學年度, =-= 
不敢想像...
不捨得校長..‘

====================

之後等怪獸綵排拿prize
劉穎豫都係等亞milk,
咁我地就0係課室打左幾鋪牌, 捉左fly行棋,波子棋
好好玩‘>u< !

再同怪獸又落葵芳. 
佢今日本來要補課架,
但又唔去喎.
chem來的...
佢應該要去,
但.唔理lu~

怪獸今日熱情左好多.
去吉野家食野, 撞到葉婷.
今日我食姑姑’泡飯
怪獸又食雞飯,

之後睇harry3.
我隻手臂好凍,怪獸一路都俾我取暖,

佢話我隻手好滑,
跟住睇睇下佢又向我呼氣n咁多次wo.
曳啦 


之後同佢買介子,
一對的, 
sweet~~~~

又洗左怪獸好多錢..
睇戲佢又唔肯俾我俾錢
介子又係wo..


佢之後買左條頸鍊~


跟住行多陣就返屋企lu~




台長: 嘩古
人氣(134) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文