24h購物| | PChome| 登入
2005-10-01 00:43:23| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

伱誤會嘞

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

伱話睇完我D日記覺得無奈唔知講咩好,仲話覺得我寫cody果篇同筆筆果篇好似D關繫好唔尋常!但喺我覺得寫佢哋喺一時既興起囖,對cody喺以好好朋友去寫佢,筆筆就喺以我喺fans心態去寫佢!筆筆喺我心目中既第一喺超女冠軍,唔喺佢喺我心目中存在什么地位!我唔知伱喺呷醋定繫點啦,我要澂清我對佢哋都無野!
今晚一齊去食飯,伱對我仲喺甘,點解呢?伱唔喺話伱會諗下咩```點解諗完對我仲喺甘冷淡呢~~~算嘞,我唔再講伱嘞```我慣嘞開始.........
我還會愛伱,我會等伱去改變.....
但喺我真繫好攰啊,有D力不從心啊!!!!!!
而傢心情一唔好,就食唔落野,一日一餐,好難為自己啊!有人叫我一定要食多D野,但喺我真繫食唔到啊!食到又想嘔番岀來啊,原來化悲奮為食量呢句話唔喺真架.......我而傢真繫好無胃口啊!

台長: 蠢猪睿吇
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文