24h購物| | PChome| 登入
2006-05-04 14:18:03| 人氣182| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

WHiTE & BlACK·!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

·白色的彼岸喺…………
呢幾日超忙ar.搞冇time.上網。
體育攷試me.攞咗40.分ar.!喺侎好叻呢!..哈々!鉲々!
呢d.就喺fat.girl.噶好處喇(因為可以擇攷)!
陳姑婆話:攷滿40分噶就有chocolate.飠..^□^..!
BuT.佔士搶咗藜飠ar..T○T..!
算la.就當is.減肥啦.!
我傢d.孔雀生咗BB.!
大約有40.幾條孔雀BB..^_^..!

·黑色的彼岸喺…………
前幾日侸釘畀mama.漉親..T○T..!
E+侸釘畀mama.漉親果度傫曬毛。
佢自己舔傷口果陣隻腳會震~~
老豆話侸釘is.痛到震。
侸釘真喺慘·!
好倸E+傷口已經結痂,如果5.喺侸釘就有排痛喇....!

琴日有1.孔雀難産!
下午果陣我就髮覺條孔雀有d.怪...
明明孔雀is.生BB.而5.喺生魚蛋嘎嘛..
BuT.呢條孔雀is.生魚蛋...
之后mama.就講此孔雀5.同彼孔雀...
SO.我侎冇有理佢lo.
到晚黑我去睇佢果陣先髮覺佢已經die.!
然后我就將孔雀mama.冂孔雀BB.1.齊葬係花盤度!
這算喺積番d.隂德la..

·白輿黑之間喺………………
仲有30.幾日就要冂同學們分開釕...
超5.想分開ar.!
畢竟大傢1.齊笑過、哭過、奮鬥過...
離中攷越藜越近lu.
好想番到啱啱倒計時果日......!!!!

台長: aly
人氣(182) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文