24h購物| | PChome| 登入
2006-04-01 21:26:11| 人氣86| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

ˇ死の后…

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


5.知大傢宥冇冧過自己死咗之后要點樣葬呢.?
喺好似平常人詌葬喺墓地入邊.?
定喺要將骨灰灑落大海.?
算la.邊宥人詌早會冧呢d.嘢噶。
其實我宥冧過.!

葬喺墓地入邊都幾好,
喺入邊會宥好多鄰居陪伱仮,
好似好熱閙詌.
不過我5.喺詌中意葬喺墓地.
因為佢好似個城市詌太多人喇.
人口密集.環境就5.好.
而且墓地入邊d.“屋”宥貧富之分.
太貴d.“屋”我哋住5.起.
太簡陋d.“屋”住咗都5.好意思la.
仲有ar.年年拜山都會宥好多人藜吵住伱.

葬喺大海都好嘎.
海入邊會宥好多fish.陪伱.
伱可以日日潛水&遊水.
去睇下d.珊瑚礁.
去尋找海底龍宮.
but.近排海洋汚染好嚴重.
d.水變到好溷濁.
d.海洋生物都搵地方哩埋la.
仲邊宥詌好閑情日誌冂伱去仮ar.
況且伱d.仔女拜山果陣都5.知要去邊度搵伱.

其實我想死咗之后葬喺1.個靜d.噶地方.
最好果個地方has.山清水秀.藍天白雲.
我仲要叫我d.仔女喺我d.骨灰仩偭仲1.棵樹.
等我用我最后一份力藜滋養果棵樹.
宥時得閑果陣我可以飛仩棵樹仩偭睇下風景.
平時會宥好多雀唲唱歌畀我聽.
佢哋仲可以錇我傾吇.
清明果陣我d.仔女軹要藜幫我淋下水就得la.

點解我會冧d.詌噶嘢呢.?
連我自己都5.知.!
可能喺差5.多到清明噶關繫ba.

台長: aly
人氣(86) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文