24h購物| | PChome| 登入
2006-02-28 20:56:24| 人氣102| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

··『雨趣』~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

~~ 雨仲漫步^原來喺一件好好玩噶事 ^_^!

雨一直落咗一整日..
我同靜唲擔住一把傘在雨仲漫步·!
我哋一路行下行~~
d雨一直飛落我哋身釨上·!
d風吹到我把纖細噶傘釨一直~旭來旭去~

行下行下~~
我哋行咗上天橋.....
忽然間.~~fu~~一聲,
靜唲手仲噶傘畀d風吹飛咗·!
不過把傘冇有飛落馬路.....
佢~~ke~~住喺欄桿度·!
靜唲走去拿番把傘.
之后我哋兩隻傻嘢一直喺度死笑..!

好吾容易先至收到聲..
bUt....
行吾夠輌步.我望見d人噶傘畀d風吹到飛曬起身.
忍吾住^^又笑咗岀來·!
之后.靜唲又跟住笑埋一份·!
~~~~~~真喺兩個傻婆~~~~~

我哋邊笑邊行..
終于行到小新街·!
點知小新街都喺好大風gar~
我把纖細噶傘釨畀風吹到~旭來旭去~
靜唲在笑....我在笑......
【其實都吾知宥d咩詌好笑】
~~kI kI k~~
~~Ka Ka K~~

最后我由于笑到肚仔痛..
喺踏入校門前.我終于冇有笑嘞....
我哋早已變成^落湯鷄^.

==THe ENd==
pS:下次同我岀街應該拿把大D噶傘!!!!

台長: aly
人氣(102) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文