24h購物| | PChome| 登入
2003-11-21 23:30:04| 人氣78| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生命中不能承受的粒粒

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

由細到大, 可以話係極少出粒粒, 而且人人都好羨慕我d皮膚無咩問題。我都可以好自豪咁話我直至廿一歲為止, 都無點出過粒粒, 同一時間有二甚至三粒既情況真係少之又少。如果有一日真係出咁多既話…就真係極之嚴重啦。

不過自從轉左工之後忙左壓力大左, 同埋呢排d應該係荷爾蒙失調, 所以突然之間不停咁出。雖然未到成面都係既地步, 但係就不斷咁環繞頭髮附近係咁生, 生左好返, 好返又生…都唔知係好彩定唔好彩, 佢係我頭髮遮掩既地方生, 雖然係生左都唔係好睇到, 但係d頭髮遮住又攪到出完又出。

可能係我一向都咁中意食零食啦, 由其係朱古力呀, 熱氣野呀咁, 所以叫我戒口又唔得喎…咁飲多d水又難喎, 因為做野唔可以成日去洗手間架嘛, 唉…仲諗住天氣凍d會好d, 點知佢凍下又熱下攪到情況仲差。

而家終於有d明白塊面出好多粒粒既人既感受啦! 不過我就未到好介意既地步, 因為始終都相信有一日會好返d皮膚好似之前咁好啦hehe^^ 但係到而家都係唔明點解呢?? 如果係第二度發育咁都几好架哈哈哈<<傻婆

台長: 豬仔

您可能對以下文章有興趣

人氣(78) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文