24h購物| | PChome| 登入
2004-07-24 15:36:44| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又去睇艾粒lu~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝晨咁早呀媽叫我去睇醫生,點知睇完個醫生講d野都廢既~~幫唔到我...
算吧la~~hohoho~
rainbow姐同我講又有萬人圍d飛,又可以見到艾粒喇~~yeah!但係今次爸爸唔車我地去呀~要我地自己搭車,比爸爸抖下~~今場個show都ok好睇la~~我最想睇都係廁所位ja~~haha~佢地跳d舞好搞笑,笑死我~~之後又係另一個門口度等佢,d fans拎左勁多野比佢地簽,搞到好耐先同到佢地影相~有人話donald好靚仔,即刻靜晒~~kaka~跟住又同佢影,佢搭住我膊頭呀~~開心爆!!佢d表情好好笑~~最衰影得唔好la家姐~~激死!!不過又可以乘機等下次囉~~haha~
返到屋企都12點幾lu~~好眼訓.....

台長: *hei*
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文