24h購物| | PChome| 登入
2008-12-07 18:34:57| 人氣64| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

為喵婷打氣

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



尋晚幾經辛苦整好左biscoti~

記得阿婷話過鐘意食呢種餅乾,

so好想整下, 當係為阿婷既日文考試打氣,

呵~~but因為尋日夜晚太眼訓so冇po上黎~~

今次烤得耐左d~so真的很脆很脆!

家人不太喜歡脆野, coz脆=熱氣~~orz

希望之後再整會繼續進步~

mum已經落order要30個瑪德蓮貝瞉蛋糕,

but 唔知點解daiso d 模型賣晒~~幹~

真的要慢慢烤了..........

我諗我要再努力d整先得, 餅乾真的要很用心也很小心,

but我相信小胖老師講既, 同一首歌唱一次同唱一百次同唱一千次出到黎既效果就係唔同,

so任何事都要努力練習,

好難話一步登天既~~同埋透過今次都了解左個焗爐既習性, 都算有收穫~

喵婷淨番ielts咋~~要努力加油哦!!

今日買左個8吋模同埋一d餅乾模,

我都會繼續為烘焙努力加油!

爸爸的工友問: 你係咪諗住退左休之後幫個女賣餅?

哈~~我真的很想~~咁樣阿爸又有d世藝, 我又樂在其中~~

為喵婷打氣, 也為自己打氣, 更想為全世界打氣~~喵~~

 

台長: 五星戰隊要變身
人氣(64) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

五星戰隊要變身
快d賣啦~
我要做你第三個o kya ku sa ma
第一個係你愛人
第二個留比你家人
第三個我要同五星爭
2008-12-07 18:53:18
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文