24h購物| | PChome| 登入
2005-02-05 16:04:00| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*缺點*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

岩岩o係屋企諗o左d 野...
原來我有好多好多缺點架...

自我中心 收埋自己 硬頸 唔主動 唔投入 唔認真 講多過做 無交帶 唔聽話 懶 玩性格 小朋友 聽o左唔做 太保護自己 口不擇言 only做自己鐘意做既野 冇信心 目標唔夠清晰 好勝 主觀 簡人既說話聽 唔尊重人 唔識同人交心 任性 唔知自己想點 唔識控制自己既諗法 依賴人 諗野負面 唔夠積極 講野細聲 唔識體貼人 識野唔夠多...............
上面d 野唔係我講架....係幾個朋友話我知架....
wa....d 缺點多到mame 都唔認得....
一直覺得自己好好...(le d 咪自我中心lor)...
可能個個都好錫我....
凈係識得讚我好...
搞到我自己都覺得自己係好
唔得...我要改改改....改晒佢......
之後搵到首歌詞....好想俾"你"

I really want you stand up for me
Listen to me
So in my whole life
Tell me how you feel about me

台長: 尚未設定
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文