24h購物| | PChome| 登入
2005-10-16 12:06:52| 人氣86| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

塔門+高流灣之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

十月十五日 星期六

今日約左班姊妹行山、食海鮮
原本七個人 最後得五人
有我、Fiona、Happy、Joanna & Karen 全女班

我地約左一點四十五分係坑口地鐵站B出口等...
跟住大家去買麵包頂肚先 因為我地最終要5點到先食到海鮮餐
之後搭101小巴入西貢 再轉巴士入黃石碼頭

三點到 到黃石碼頭
而我地選左貴少少既衫板(大飛)入塔門
坐大飛真係好刺激、0的風又大,吹到頭髮都定左型咁
Happy仲吹到甩bra帶tim (誇張+咁岩),笑死...
跟住我地就開始行左一個鐘既山,
之後再坐大船入 高流灣 食海鮮la la la......
是日海鮮餐 我地點左五樣(食送) 手打墨魚丸、蝦、雞、鮮魷魚、生菜

嘩...碟碟都好大碟呀...碟雞好勁...
凍鮮魷魚好正、好爽口
手打墨魚丸 用左兩種方法整...蒸&炸...兩種風味都好好味
蝦好大隻
食完大家都勁飽 ^^

大約六點到,我地又call番大飛出黃石碼頭
之後坐小巴出德福 行左一陣商場
期間去左滿屋食甜品 到大約九點半到歸家!!!!

是日消費 勁
全日用左二百鬆0的(食&車錢)...&過左二百蚊比Happy 關於Joey’s Concert
之後提左三百 再用一百增值

雖然今日好累...不過 可以同好朋友去到咁遠行山、食海鮮 真係好少會做到,所以係開心值得的!!

不過 今日好多野都唔記得帶呀
有要比Happpy既Disk、DC 好彩Fiona有帶^^ 等等...

p.s. 遲0的有機會會post相上來

=======================================================

終於confirm我會睇十月廿六日的容祖兒演唱會

台長: Squirrel
人氣(86) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文