24h購物| | PChome| 登入
2006-04-30 23:22:38| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

勾勾手指.從此不生氣

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日第一次嬲你..

晤舒服...

我晤鈡意果只feel.好難受...

其實好心痛架..

晤識點表達..

曾經.我覺得發爛咋係發洩嘅一種.但係我發覺.對你發爛.係一種折磨

對自己嘅折磨.個心揦住揦住...好忐忑


umm..............
你冇錯.我都冇錯.

我覺得係甘囖

我點都克服唔到.我覺得某動作好晤衛生囖..

but我都好明白你嘅心情...



anyway..多謝你..

如果換著其他男人.我霖.佢地未必鈳以好似你甘.

你對我嘅寵愛.我感受得到.

你有幾錫我.我真係知道架

好慶幸係我身邊果個係你.好滿足而傢嘅幸福



答應你.都答應我自己

以後都晤要哩只feel..我晤要嬲你.晤要折磨自己



點都好..都係要講句...老公.i m sor’y

台長: .`我只是貓而已`.
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文