24h購物| | PChome| 登入
2002-12-23 19:04:44| 人氣76| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

彡 xmas party 攴

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚我已經好早訓喇...12點幾就訓左lu!! 不過今朝一醒,就已經7點8喇...我要8點3返到學校ga.所以就即刻彈起身刷牙洗面law! 換完衫都7點10喇,好彩出門口前記得帶d糖糖返去姐!!~ 等左好耐先有lift...落到樓下都8點.

一早返學呢,係冇自動電梯搭ga,所以我要行第二條路啦,要行去樓梯街law~ 不過我又行得幾快咁喎...8點3之前已經到左學校喇,yeah^^~ 仲有時間同阿blue去買早餐食tim喎,食左兩粒牛肉仔呀.

今日係學校ge xmas party! 我地唔洗著校服呀~yeah~ 首先有個崇拜啦,之後就開始個唱歌比賽喇.開頭都okay ge,可惜中間同最後果陣有d悶law...而且個結果又唔多理想咁喎...

sing con完左之後,我地就各自上返班房度慶祝喇! 我地要分組玩games,個個都有分玩,我同blue一齊玩估歌仔!可惜我地係唔同組law!唔洗講,到最後就梗係我嬴啦,haha~ 我地組仲係最高分tim!大家都有獎呀!跟住開始食野,我地勁食意粉,好味啦,不過都幾飽ga...有d滯tim.我之前包果d糖糖今日派比同學仔呀,可惜阿cwing佢唔返喎...比唔到佢 im~>_<~

其實karen d馬豆糕都okay ga,又幾多豆喎,可惜唔夠凍啦!! 如果唔係仲好食呀.食完野又開始抽獎,不過我冇份喎...ha,但係我今日都收到好多糖呀,多謝大家!

hesther話聽日要去老人院做義工喎,2點8要去到灣仔地鐵站喎!好彩係下晝姐!!~返屋企之前去寄左糖糖比阿濤,希望佢會鐘意啦...唔多名貴ga!!而且可能會遲左dd先收到呀...sorry!

返到屋企就開始諗下點整朱古力好,又落左wellcome買朱古力整喎...都幾煩ga!!不過最後梗係整到啦,hehe~

魚魚今晚去睇hero呀...我都好想睇ga,可能冇錢丫...eee...如果有人陪我睇就好lu~

台長: 尚未設定
人氣(76) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文