24h購物| | PChome| 登入
2005-02-02 23:52:18| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唱kkkkk

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我同tomtom一齊攪生日呀...tom28號我31號...因為要就朋友仔放假...

so我地就係星期6攪啦...有好多人黎左呀...有17個到啦...有d人黎左一陣

就走...有d人又黎左都唔知有縛多個啦...跟住玩玩下有人打交呀...

我之前唔知咩事以為d男係一齊玩啦...原來係打交woo...佢地打交...

攪到我同tomtom既生日都過得唔開心呀...好彩之後都冇事就厄玩啦...

熙哥細佬黎左呀...佢叫做"黑牛"woo勁好笑呀..我地唱到成點先走呀...

仲去食埋早餐tim呀...食野一定會吹水架啦...吹到點先番屋企呀...

番到去都仲未訓呀...仲同我亞妹同魚旦傾左陣呀..不過今個生日都好開心呀...

仲識到4個新朋友仔tim...

台長: pepsole
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文