24h購物| | PChome| 登入
2004-05-18 13:15:00| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

@ 給朋友@

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日十一點四十分,我透過《勁歌今曲》而聽到以下呢首歌。


給朋友
曲:張學友 詞:古倩敏 編:吳慶隆

獨白:「2003年12月,係朋友口中知道你己經離開,心裡面痛佐一痛,面上搵唔到適合既表情去表達我自己。做完嘢之後,我自己揸車返屋企,覺得特別凍。啊!原來冬天已經嚟佐喇!」

飛出生死峽谷 輕卸身軀的包袱
如閒來沉睡了 一覺甦醒多舒服
唯求旁人別哭 加重不必的傷痛
讓我輕輕鬆鬆 活到這一分鐘
像到異地另做美夢

*北風開始急促 緊記多加添衣服
如能全明白我 總會將哀傷征服
神游無涯時空 千里可一刻飛縱
沒世間的擠迫 讓我偷些空隙
今天可好好的休息*

#靈魂仍然在飛 想找青蔥的一片地
停下再看兩眼 便會安心高飛
就算一生是極美傳奇
如逢嚴寒天氣 亦有一番風光細味
瀟灑再見世界 在這方的知己
每一天都深深祝福你 即使遠離……#

獨白:「一路上,我見唔到一個人或者一隔車,特別覺得孤獨。打開收音機,只係重覆聽到報導你離開既消息,我望出車外面覺得天色好黑,真係好黑!」

Repeat #

獨白:「今日返屋企既路好似特別長咁,終於我都返到屋企喇!你呢?」

Repeat*

台長: ⊕ClaiRoL⊕
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文