24h購物| | PChome| 登入
2005-04-28 00:10:18| 人氣122| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

變態女人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

係咪上左年紀而又未結婚既女人係特別衰格、變態?
本來日日都有說話聽都算啦,點知而家既情況簡直就係不受控制!

愈黎愈過份!

「唔好諗住咁夜收工,我就會覺得你地係勤力架!」

「咁夜先收工,真係好唔尋常,0的野做唔掂,就拖長黎做,哂囇我0的電!」

「你係病就唔好返工,係屋企休息下啦! 我唔係話驚你傳染我,我係驚你傳染俾其他XX jei!」

「你今日係咪去相睇呀? 你今日著到咁"青春活潑"既?」

「嘩.....咩味,咁臭既,臭到好想嘔!」解說: 食午飯時段

「本來想你地幫手佈置擺酒場地,不過都係唔好啦!你地都係幫手做接待啦!」我心諗: 「呢0的事唔係應該係姊妹去做架咩? 唔係我地做左姊妹都無人知呀,咁驚?!」

我諗,係時候啦..........


台長: B 仔
人氣(122) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文