24h購物| | PChome| 登入
2002-08-17 20:45:33| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

17/8.....短聚.........

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

成个假期冇见过大家....HAHA~~~今日下昼终于短聚了.......好开心...因为我觉得朋友系可以好长久gei...你尝试去维系一段已经断裂的感情..好快会冇气力再纠缠落去...宁愿放弃呢段感情...
但系当你友情发生口角gei时候..你会极力去挽回..因为你知道...系你最需要人支持gei时候..你会希望会系一班知心gei朋友...而唔系会掀起你gei男(女)朋友...我突然好羡慕我父母..距哋一齐甘多年...竟然仲可以好似一对小夫妻甘..令我系充满欢笑...充满爱gei环境下健康成长...我可唔刻揾到相依gei令一半呢???
**********************************
我呢排有桃花劫...人哋话被爱是幸福的
..但我呢??同时被人喜欢...只觉迷惘..
辛苦....我想要简简单单的爱情...我只是个小女人....唔好黎伤害我~~求求你们吧!!!

台長: 小煩
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文