24h購物| | PChome| 登入
2010-04-21 20:16:18| 人氣106| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

羽壽司, 吉之島入貨, 拜山

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


17th Apr. 2010


之前去過觀塘市中心既羽壽司, 唸住今日老公返來同你去食apm分店果間, 等你過左關call你, 點知你話今日唔想食壽司, 當時我已經係apm, 但係我又好想食, 於是就一個人都去食, 最yummy係咖哩蝦卷!  之後就落去吉之島買野, 返屋企等你返來, 原來你今日想食肉, 買左牛扒飯返來!

夜晚就我來煮, 係吉之島買左巴西雞肉, 整左咖哩薯仔雞肉, 估唔到你話好好食(都係多得清雞湯同馬來西亞買既咖哩粉), 另外整左菜甫炒蛋你就麻麻地想食...

18th Apr. 2010

今日我地約左媽咪, 老豆去拜山, 11:00am直情上鑽石山火葬場等, 點知去到荷里活廣場等小巴上去你已經見到我媽咪係龍頭, 我地就係大約6-7架小巴之後. 

雖然今日唔係清明正日, 但係仍然有好多孝子言孫去拜祭仙人呀!  今日我地拜左2個grandma & 表叔, 完成之後就一齊返大角咀, 唸住飲茶, 點知好多人係門口等, 最後都係去左太爺雞叫小菜食... 之後返左媽咪度, 老豆仲買埋蛋撻, 食完真係非常之滿足, 最後拎左燒肉走.

經過Mannings, 估唔到你咁好眼一眼就見到有小雲小吉杯, 即刻入去買埋佢返屋企.



今晚就係你煮飯, 燒肉炒菜.
 

台長: 十分愛
人氣(106) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 日常生活 |
此分類下一篇:IQ博士經典人物又有新成員
此分類上一篇:Agnes b布袋 + 吊飾

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文