24h購物| | PChome| 登入
2004-03-26 23:23:00| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

三月廿六日 (試後放肆)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日睇完本半生緣,速讀左四廿幾版,結果冇讀到中化乜滯…
結果今日我炒左…
今日考完就同小c,呀慧,媽媽,康康,爸爸等去409溫書。起初我地都好乖ga,但係慢慢我地就變左傾偈…跟住小c話不如溫pure,於是我同佢就落左去搵大頭喇。
我地落到去見到大哥,爸爸,媽媽,康康,同miss Ann 做梗app,大頭就唔知點解又o係度發癲…
跟住溫溫下pure大頭又上左黎,媽媽同大哥爸爸跟住入黎o既反應都係一樣:點解你咁快o既?…大頭話佢by lift
lunch la,我食左個prefect飯,又食埋d炒河同肉醬,好飽!此時大頭又0係度…
好笑siro係window見到我地o既大餐好羨慕…跟住我地三個就傾偈又講下自己咁,講講下講到鬼故喎,正當媽媽講到有隻長指甲怪o係天花板o既時候,大頭又入黎,仲扮個鬼樣嚇媽媽,媽媽就話佢係大頭鬼,o係小巴見到果d…仲話佢人地唔講佢自己行埋黎俾人講,笑死我…
跟住我地真係傾左好耐,跟住就上529搵爸爸佢地,原來爸爸同呀洋playing tabletennis,小c第一時間參與,我同媽媽就去玩波子棋then看書血人同康康玩落樓梯,好好笑ar!跟住我地就番屋企lu
今日本黎同佢傾電話,不過我掛住玩,聽日先啦~乖~~~~

台長: 尚未設定
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文