24h購物| | PChome| 登入
2004-03-19 20:10:00| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

三月十九日 (見鬼)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今個禮拜d功課好差勁!算啦,唔理喇,病人大哂。
今日上chem堂一如以往o係度發夢,不過最後都有計下數…中化就犀利lor~呀洋憑一篇口語+獅子山下o既剪報激到簫sir大聲喝佢,嚇死我…真係好服呀洋寫到d咁 o既野出黎。
Phy TAS 都係咁,but都好過LIST。
放學之後,我地一行六人(我,debbie,c-wai,bee,fok and 康康)打的去睇見鬼2。打的o既時候,debbie話唔見左康康佢地,原來佢地o係我地o既右面,笑死我同c-wai。去到喇,等c-wai佢地買埋野就入場,點知ar bee竟然將cupon當做戲飛俾人mit,又係一個笑位…
入到去點知開左場,由右至左係我,debbie,c-wai,bee,fok 同康康。之前我話打死都唔坐近巷,所以我行得好快一定要坐最入。套戲o既拍攝手法好新鮮,情節好緊扣,不過都係不大驚嚇。最驚o既係c-wai 同 ar bee law,每次一望過去都見到佢地兩個貼埋一齊,掩住個口,好驚咁,搞到我同debbie忍唔住笑。呀fok仲驚,原來佢一直搵緊破賺,我諗康康真係唔得佢死!
之後我地好kai咁大叫大笑向市廣場進發。途中我同小c見到呀洋,點知其他人見唔到,恐怖過見鬼!Then我地去匯合carol,點知見唔到佢but見到Juno,…呀洋都o度。我地睇左一陣就走喇,我同debbie同呀bee繼續行,然後去睇juno……d dancers跳舞,好正呀!跟住我就同呀bee番屋企。
就係咁,我地見完鬼喇!

台長: 尚未設定
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文