24h購物| | PChome| 登入
2008-08-11 18:08:00| 人氣68| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

M2M - Mirror Mirror魔鏡呀!魔鏡!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Why don't I like the girl I see?
為什麼我不喜歡看到的這個女孩?

The one that's standing right in front of me
那個就站在我面前的女孩

Why don't I think before I speak?
為什麼我說話不經過思考?

I should have listened to that voice inside me
我早該傾聽我內心的聲音的





I must be stupid
我一定很笨

Must be crazy
一定是瘋了

Must be out of my mind
一定是鬼迷親竅了

To say the kind of things I said last night
說了我昨晚說的那些話





Mirror Mirror hanging on the wall
魔鏡呀,掛在牆上的魔鏡

You don't have to tell me
你不需要告訴我

Who's the biggest fool of all
誰是世界上最笨的人

Mirror Mirror I wish you could lie to me
魔鏡呀魔境,我希望你對我說謊

And bring my baby back
讓我的寶貝回心轉意

Bring my baby back to me
讓我的寶貝回到我身邊





Mirror Mirror,lie to me
魔鏡呀魔鏡,對我說謊吧

Show me what I wanna see( To me )
讓我看見我想看的東西





Why did I let you walk away?
為什麼我讓你就這樣離開?

When all I had to do was say I'm sorry
當我所要做的只是說我很抱歉

I let my pride get in the way (the way)
我太自傲了

And in the heat of the moment I was to blame
當時是我錯了





I must be stupid
我一定是笨蛋

Must be crazy
一定是瘋了

Must be out of my mind
一定是失控了

Now in the cold light of the day I realize
如今我終於明瞭





If only wishes could be dreams
如果願望能變成美夢

And all my dreams could come true
而所有的美夢都能成真

There would be two of us standing here in front of you
我們兩個將會站在你的面前

If you could show me that someone that I used to be
如果你能了解過往的我

Bring back my baby,my baby,my baby to me
讓我的寶貝回心轉意














台長: 小黑
人氣(68) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 歌曲 |
此分類下一篇:紅豆
此分類上一篇:Piece of Me 破碎的我

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文