24h購物| | PChome| 登入
2004-07-21 05:15:24| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

回想十九那年

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

20/07/04 (星期二)

今日聽哂成套 <<好天氣19歲>> 廣播劇 , 故事係講19歲的陳占與李香蘭拍拖 , 但他們分隔兩地!! 一個係香港另一個係加拿大!! 我不停地聽 , 一直由早上11點聽到下午4點半!! 可能他們的故事和我的有很大共鳴!!
曾經 , 我有一夥至死不移的心 , 一個天長地久的愛情!! 想起了很多很多的住事……………每一個畫面慢慢地在我腦海中出現!!
F5那年 , 與她相戀 , 熱戀 , 每個好朋友都應為我地係最登對 , 最相襯的!!! 那時我已經認定她就是最後一個 , 但是那年會考一完 , 我就決定要走!! 走的地方是加拿大 , 我沒有後悔!! 雖然我要放棄好多野 , 但係我同佢講, 我一定唔會放棄她 !! 我叫佢一定要等我返黎!!
身在加拿大的我並沒有識其他女仔 , 每天只有返學放學, 夜晚偷偷打電話俾佢!! 日日如是 , 平日連一兩蚊都唔捨得用 , 就係因為只想買電話card打返香港!! 可以和她講電話就已經很開心!! 維持了大半年 , 有時還要買禮物送給她 , 錢已經漸漸用完!!! 所以我有一年沒有去過街 , 就係因為唔想用錢!!
曾經也傻過 , 為了她 , 我竟可以話去澳洲讀書 , 放棄加拿大, 因為她也去了!! 想過和她一起生活 , 一起讀書 , 但最後只有和父母反過面 , 鬧過交!! 一切一切!! 我和她再不只是相隔兩個班房的戀愛!!
最後還是分手了……. 痛過, 哭過, 傷過, 後悔過!!! 所有所有我曾經失去過 , 問過自己那一年裡得到過什麼!!
現在我生活得很好 , 好像發了一埸夢!!! 一場很轟烈的戀愛!!! 回想起也很好笑 !! 原來我果時真的很幼稚 !!

那年我十九歲!!!

台長: 阿冲
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文