24h購物| | PChome| 登入
2004-04-27 14:53:00| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

多倫多一日行

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

25/4/04 (星期日)

今日11點就起左身 , 因為Marco打黎!! 佢由多倫多入黎車我同Jacky出去!!! 之後去SLC買ticket返黎 , 廢是又要Marco車我地返黎啦!!!

之後我地出左去P mall買野 , 我今日0既目標係買模型油~~~~~~~!!! 之後買完之後冇左個目標…………咁我地就係P mall hea!!! 今日不是好日子呀………出得唔合時 , 因為成日都冇咩女睇…………悶死!!! 因為其他大學都未考完 , 得waterloo咁快考哂……………..!!!

之後仲見到raymond同佢條女 , 唉……….好撞唔撞撞到佢!!! 其實留係waterloo同出去多倫多都係一樣咁悶冇野做!!!! 又冇野玩bor…………!!!

之後7點走去downtown 撘greyhound返waterloo lu!!!!!!

9點返到去, 之後去左Uwplaza食飯, 可惜Bubble tea冇開………..

今晚開始煲劇~~~~~~~~~~~~~~

台長: 阿冲
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文