24h購物| | PChome| 登入
2003-08-15 14:52:57| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無聊的暑假

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

應該是很忙的暗假, 我卻無無聊聊的過了一大半. 好衰. 昨天去了行葵芳and 沙灘呀.. 無無聊聊~ 買左個散紙包. dl左 cookies既新歌, 都幾得意既. 我懶到死唔溫書,唉...crazy
alevel死得. 我唔想百事哀呀大個左.


養唔成毛仔, 買左隻毛仔匙扣,
kwai fong 有好多毛仔既假野呀, 我隻都係假ga唉, lau蛋黎ga.


前幾日整左d飯團呀, 都算ok啦, 又易整. 而家想整cheese cake, 唉肥死呀
勁食勁食.....
yesterday 食左$10 2件花之戀, 大大件.抵, 又好吃~~ then 又食左$4.5 cheese cake, 勁fat啦 唉. 又食左kfc french chicken wing, .................!!!!
不過一先生都唔弱,
<兩>件$6 手卷, kfc 包餐, chicken wing.......勁食勁食~~~~唉唉唉
好似傻人一個咁, 頂......
下個week又要補課啦~
唔知bbq 去唔去得成啦, 如果去得成我睇下點整d cheese cake比大家食呀

台長: 阿化
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文