24h購物| | PChome| 登入
2005-09-02 22:48:47| 人氣18| 回應0 | 下一篇

9月1日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  8月終於都過左,有開心的有唔開心的~不過咩都有結果,而家只係睇下自己幾時可以放得抵~...
今日放左工同yuka去太子食油炸面~咁大個仔第一次食呢~好好味^^不過去之前好衰唔衰俾亞文見到~即刻俾佢嚇餐死~
入到去餐廳見到好多野都好似好好食咁~有蛟子,魚旦,雞翼,但最想食既羅白糕反而冇...吹脹~本來都冇諗住叫咁多,但有個大食妹係度,唔怕啦~叫左先算~
之後行去旺角火車站買飛,見仲有時間剩,就去左行一陣~去到two precent同k2都冇咩想買,之後聽到佢話上次幫亞祥揀衫...有點不是味兒呢~..於是就即刻拉開話題啦~我強項~...
10點到就入左去戲院,睇個陣又係好似上次咁,唔係俾劇情嚇倒,而係俾佢嚇倒..隻手仲俾佢滅到鬼死咁痛~但總好過掂唔到...雖然明知係假的~
不過套戲都算okla~但中途亞祥有打俾佢,佢話同fd睇戲,之後我問佢如果亞祥早過我問你睇唔睇呢套戲既話,你會唔會同佢睇?~佢話唔知...我諗唔通又係我錯?...明知佢拍緊拖,我仲做d咁既野..係唔係好過份?...我想架咩.自己囉苦黎辛..但冇法....鬼叫自己......
之後很出奇的佢肯同我食糖水^^有點意外~中途亞祥打俾佢話佢個fd見到我地,咁sure一定要否認啦~食糖水的時候佢話我花心...我真係咁?我唔係未試過對佢專一..但真係唔得....當一個人心入面有另一個人,即使同邊個一齊都好,根本都冇辨法令自己專心...算啦..佢都唔明我講咩架啦..
之後同佢行返屋企,中途傾左好多野,但有d事對你黎講係小事,但對我黎講就唔同...所以先會搞到而家咁.唉\€
到左分义口個陣佢捉住我隻手:係咁啦,走啦....
到我有反應個陣佢已經放開左手....
今日成晚我都搵機會想拖住佢..但始終冇咁做...可能係我怕佢會縮手..結果而家到反轉...唉........雖然係好開心..但之後另一個自己同我講係假的..佢已經揀左,仲同佢男朋友拍緊拖~呢個係事實~而我就咩都唔係...雖然係好失落..但冇法啦...佢都揀左.....

返到屋企後係度諗...佢係唔係仲鍾意我?佢係唔係想揀返我?....我知我問佢佢一定唔會答...但我寧願相信佢仲係鍾意我..起碼咁我會好過d~
放心啦過多排我冇野架啦~

台長: kelvin
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文