24h購物| | PChome| 登入
2007-03-04 11:43:24| 人氣90| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

concert

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

期待已久的韶關希望工程張敬軒王菀之友誼萬歲慈善演唱會終於睇左啦...
個名真係好長ar...個show其實開8點架..
但係上網睇到d人話其實8點九先開始...
所以我地都8點半先去到會場...
最慘既就係頭果三位歌手...
真係唔知佢地唱咩...
第一個就著到好似人妖咁...(真係好似係泰國睇果陣時d人妖咁ga)
第二個就真係比佢嚇親la...(自己唔係好高就唔好著對咁sharp咁長的靴la..仲要係阿嬸黎..gogogo快d走)
第三個係澳門歌手才哥...(好ok la..又無話特別難聽既..)
因為真係唔知佢唱咩..仲有樣野既就係佢如果戴左副圓形的眼鏡..
真係超似谷德超ar..haha..佢走果陣仲要仆親..haha笑死..^^
咁之後就梗係hins仔同王菀之出場啦...
我相信場內有百份之九十九點九的人都係睇佢地兩個...
合唱左幾首之後就到王菀之單唱...
一秒感動.巴黎沒有摩天輪.幸福.等等la..歌名唔係好識..haha
因為我主要都係睇hins仔...
但係近睇佢都幾靚..真係真人靚過上鏡定係d化妝技術好呢...
登噔登凳..終於到hins仔出場啦...
孤單公園.老了十歲.期待.餘震.春夏秋冬.笑忘書...
之後唱斷點果陣仲係觀眾席到拉左個女仔出黎對住佢唱ar..
又拖手..又跪..又對佢唱..仲有擁抱..嘩嘩..
我唸個女仔今晚都訓唔著頂la..
中間hins仔仲有時搞下氣氛講下笑添..
好識搞氣氛ar..
唱歌果陣熄哂d燈叫我地開住電話的閃光燈係到揮..
真係超靚..好多星星係度郁咁..起靚ar..
最中意呢一幕ar..
希望下次仲有機會同你一齊睇concert la..
好多謝你ar..我今晚真係好開心ar..
我會永遠都記得今日ga...

ps:
有了你
我的生活不再孤單

縱使曾經有過缺憾 有過傷心 痛苦
但我答應你
不會再讓你受到任何傷害


i LovE YoU, jUsT YoU, FoReVeR

台長: Jason.L

您可能對以下文章有興趣

人氣(90) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

KIT
WAWAWA...好開心咁WO.....
我細佬個日都send左個massage比我...
話見到你地wo..
好sweet la....^^
2007-03-05 20:14:30
小美 (anna)
張敬軒的唱好聽,很喜歡他.^_^
2007-03-10 10:44:24
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文