24h購物| | PChome| 登入
2004-09-21 16:58:01| 人氣117| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

****on99的一晚﹏\\\

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴晚十二點幾L+BOY 叫我出去全WO..
  咁我哥時又冇野做~悶死屎
 未出左去LO , 出左去坐左一陣
唔知點解我坐坐下肚餓WO..
 L+BOY 陪左我去食野
食左一陣..天恩黎左
 我同佢兩個吹左成個幾兩個鐘水...〕
之後諗住返屋企架la~~~~
bec聽日要返學a ma///
but哥時只係3點幾炸~
都唔知返唔返好...咁未去左打機lo
打打下~條仆街L+BOY話唔返..
 唉~聽日又得反我 ﹏1丁友﹏
下課又要自己1個on99咁坐係課室..
   超無奈......
哥晚我地兩個打機打到成蕉早7點~
 我叫佢地走~佢地又唔走wo
咁我未自己一個人走lo
  最抵死就係一返到去冇得訓教..
你話e前勞校d miss過左黎浸信教
你話幾好le!! 至少佢地唔會叫我起身
一直俾我訓落去...唔洗上堂
  唉~真係好想讀返勞校ar
d miss真係全世界最好架la
   我哥日一返到學校..
差唔多成日上晏我都係係度訓教
 不過浸信d仆街miss識叫醒人戈wo
唉~下次再係咁唔返la
   係屋企訓重好..
訓到死左都冇人理!!!

台長: 凝冰
人氣(117) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文