24h購物| | PChome| 登入
2004-07-05 22:59:07| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一浪接一浪開心....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好開心呀...雖然隻眼係腫了,但我上左好多妝,所以無人會睇到我隻眼係腫了,我真係好驚呀,驚到出場都唔記得左要做甚麼動作,只係出到去好傻咁樣係到跳黎跳去,同人揮手,嘩,中四同中六好勁呀,雖然佢地d衫唔靚,但佢地行得好勁呀,好得好靚,又其是中六....我同我個朋友出第二次的時候,條鏈斷左,但我地好膽定,無理到,我地係未好叻呢,哈哈....到班班都行完啦...咁就到頒獎的時候啦,中一係唔記得左咩班,中二係2a班,而我個級呢,本來我地個個都估3e會拿架,點知,聽到司儀講3c加多一棟,即係3D啦,好開心呀,我同我的朋友贏了,我真係覺得e班會拿架,佢地件衫整得好靚架....中四個個都行得好掂,點知最後4D贏了,中六最專業架啦,model專業,D衫又靚爆,最後6B贏了...哈哈...全場重有兩個大獎,就係model獎同D衫的設計獎,全部都中六拿,唔係應該話model有雙冠軍,有一個中六,有一個中四...哈哈..

雖然拿到獎係開心...但之後就好驚啦,因為怕升唔升到,今日知升唔升到中四,我聽到miss講,我地個班有十一個升唔到,有八個男仔升唔到,有三個女仔升唔到,我好希望佢地第二輪會升到啦,今日見到呀桓,我地兩個都激動得仔,擁抱著大家哭,真攪笑,今日最開心的是,宣佈完我地升到,我地就要立刻到禮堂,好多人企左係到,見到我地升到,個個都拍手,好開心呀,咁多人支持我地,重有,爸爸,媽媽,管家,傻bb見到我地三個一齊入黎,佢地都好開心,鬆左一口氣.....

今日有兩個開心都驚喜,重有傻4可以起埋一齊,希望我地三個可以同一班啦...

台長: 肥jojo
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文